xstreem Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Har inte sett honom på sistone... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Efter 1års banning! är ja tillbaka som vanligt till denna roliga sajt Jocken skall man aldrig glömma Hoppas ni välkomnar mig på ett bra sätt Tiden går snabbt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 En kebabodlare Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Hah ... lite kul att du blev bannad av din alskling. Jaja, valkommen tillbaka. Btw, vart har Jocken och Topp3 tagit vagen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Hah ... lite kul att du blev bannad av din alskling. Jaja, valkommen tillbaka. Btw, vart har Jocken och Topp3 tagit vagen? Topp3 är väl aktiv då och då. Jocken har jag inte sett av... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Jocken har jag inte sett av... Han är online just nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Jag smyger omkring en hel del. Dags att citera lite forumsregler: "Konsekvenser: Om ni bryter mot någon av de ovanstående reglerna kommer vi att ge er en varning och eventuellt stänga av era posträttigheter eller hela kontot under en period, allt beroende på vad ni har gjort. Om det är något allvarligt kommer vi även att kontakta er internetleverantör och begära att ni får en varning hemskickad. Om ni bara har trotsat ordningsreglerna kommer ni troligtvis inte få någon varning men eventuellt ett meddelande av oss där vi ber er att rätta till det ni har gjort eller att ni bättrar er i framtiden. Vi ger oss även rätten att ge ut varningar som inte är grundade på reglerna här ovanför samt att när som helst ändra på reglerna. §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet!" Jag var maktmissbrukare ett tag, jag vet. Men, det var en liten plan jag hade, att varna/stänga av medlemmar så fort som möjligt - noll tollerans med andra ord. Tydligen var inte detta så populärt, så jag har dragit ner en hel del nu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Tror han inte forsätter skapa trådar nu.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Jag minns dig din gamle Chorangliak! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FishShit Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Welcome back..! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Ja respekterar din åsikt, men den tiden alltså januari 2005, hade man faktiskt rätt att ladda ner låtar, och är absolut ingen warez! Det var lagligt att ladda ner men inte att sprida kommersiell musik och i och med att du länkade till låten bidrog du ju till den illegala spridningen av den. Jocken överreagerade helt klart, han var en riktig diktator på den tiden men nu har han bättrat sig som tur är. Synd att du inte kontaktade någon annan mod, då hade vi förmodligen sänkt ditt straff. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Okej.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Jag tycker imte du borde blivit bannad kanshe en vecka max Välkommen tebax Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Jag var maktmissbrukare ett tag, jag vet. Men, det var en liten plan jag hade, att varna/stänga av medlemmar så fort som möjligt - noll tollerans med andra ord. Tydligen var inte detta så populärt, så jag har dragit ner en hel del nu Heho, nej. Jag har för mig att Ebeeto fällde en skön kommentar om dig. "Killen har antingen förlorat en familjemedlem eller är komplett bindgalen" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Btw, vart har Jocken och Topp3 tagit vagen? Jag är inne på forumet i stort sett jämt, förutom när jag har lektion eller spelar Silkroad. Däremot skriver jag ytterst sällan, det käns inte värt det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Jag är inne på forumet i stort sett jämt, förutom när jag har lektion eller spelar Silkroad. Däremot skriver jag ytterst sällan, det käns inte värt det. Ja det ska vi tro på. *host*bash.org*host* ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Jag är visserligen ny just här men jag hade ingen aning om att man fick skapa trådar som dessa. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Ja det ska vi tro på. *host*bash.org*host* ^_^ Nä, Silkroad endast. =P Sluta tro saker om mig, din halvhjärtade guppy. Jag har däremot märkt att jag börjat skriva mycket mer slarvigt. Undrar om det beror på trötthet eller att jag måste använda min ¤&$"% laptop. <.< Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Welcome back friend. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Nä, Silkroad endast. =P Sluta tro saker om mig, din halvhjärtade guppy. Jag har däremot märkt att jag börjat skriva mycket mer slarvigt. Undrar om det beror på trötthet eller att jag måste använda min ¤&$"% laptop. <.< Naaaaaaaaaaw.. Tack för komplimangen din suput. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts