Jump to content

Efter 1år banning!

Tunisian_boy
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 64
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag smyger omkring en hel del.

Dags att citera lite forumsregler:

"Konsekvenser:

Om ni bryter mot någon av de ovanstående reglerna kommer vi att ge er en varning och eventuellt stänga av era posträttigheter eller hela kontot under en period, allt beroende på vad ni har gjort. Om det är något allvarligt kommer vi även att kontakta er internetleverantör och begära att ni får en varning hemskickad. Om ni bara har trotsat ordningsreglerna kommer ni troligtvis inte få någon varning men eventuellt ett meddelande av oss där vi ber er att rätta till det ni har gjort eller att ni bättrar er i framtiden. Vi ger oss även rätten att ge ut varningar som inte är grundade på reglerna här ovanför samt att när som helst ändra på reglerna.

§1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet!"

Jag var maktmissbrukare ett tag, jag vet. Men, det var en liten plan jag hade, att varna/stänga av medlemmar så fort som möjligt - noll tollerans med andra ord. Tydligen var inte detta så populärt, så jag har dragit ner en hel del nu :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja respekterar din åsikt, men den tiden alltså januari 2005, hade man faktiskt rätt att ladda ner låtar, och är absolut ingen warez!

Det var lagligt att ladda ner men inte att sprida kommersiell musik och i och med att du länkade till låten bidrog du ju till den illegala spridningen av den.

Jocken överreagerade helt klart, han var en riktig diktator på den tiden men nu har han bättrat sig som tur är. Synd att du inte kontaktade någon annan mod, då hade vi förmodligen sänkt ditt straff.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var maktmissbrukare ett tag, jag vet. Men, det var en liten plan jag hade, att varna/stänga av medlemmar så fort som möjligt - noll tollerans med andra ord. Tydligen var inte detta så populärt, så jag har dragit ner en hel del nu :P

Heho, nej. Jag har för mig att Ebeeto fällde en skön kommentar om dig.

"Killen har antingen förlorat en familjemedlem eller är komplett bindgalen" ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det ska vi tro på. *host*bash.org*host* ^_^ ^_^

Nä, Silkroad endast. =P

Sluta tro saker om mig, din halvhjärtade guppy.

Jag har däremot märkt att jag börjat skriva mycket mer slarvigt. Undrar om det beror på trötthet eller att jag måste använda min ¤&$"% laptop. <.<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...