Jump to content

Efter 1år banning!

Tunisian_boy
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 64
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja respekterar din åsikt, men den tiden alltså januari 2005, hade man faktiskt rätt att ladda ner låtar, och är absolut ingen warez!

Skitsamma vad lagen säger, warez är fortfarande sånt som man inte har tillstånd att dela ut.

*edit*

Och ja, jag respekterar din åsikt också.

Redigerad av R2D2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Roligt att bara få 2 varningar för att sen bli bannad... enligt reglerna är det 5 som gäller. Jag trodde reglerna gällde för alla, även mods...

Men som jag säger. Men ska inte kaxa med Jocken innan man änns börjat kaxa. Hursomhelst så försöker jag säga att Jocken har ett lågt tålamod. Men nu antar jag de, man ska ju inte kaxa. Eller hur Mr. Clean?

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kul att du är tillbaka... Konstigt att du har väntat i 1 år för att komma tillbaka till ett GTA forum. Jag slår vad om att du har planerat hela den här Topicen i 1 år nu ;) .

Bokstav för bokstav. Plats för plats och mellan rum för mellan rum.

aja ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du säger ju emot dig själv hela tiden, det var kanske inte olagligt att ladda ner men du spred ju låtarna vidare och då är det ju olagligt.

Egentligen gjorde han inget olaglit. Det är inte olaglit att länka till upphovsrättskyddat material (det är t.ex så som bittorrenttrackers håller sig levande).

Men det var fortfarande ett regelbrott.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...