the-copy Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 En kebabodlare Falaffel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Håller ni faktiskt med mig, ja fick alltför hårt straff eller? Nej. Du var bara för trög för att fatta att du bröt mot reglerna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tunisian_boy Skrivet 20 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Nej. Du var bara för trög för att fatta att du bröt mot reglerna. Ja respekterar din åsikt, men den tiden alltså januari 2005, hade man faktiskt rätt att ladda ner låtar, och är absolut ingen warez! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Roligt att bara få 2 varningar för att sen bli bannad... enligt reglerna är det 5 som gäller. Jag trodde reglerna gällde för alla, även mods... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Ja respekterar din åsikt, men den tiden alltså januari 2005, hade man faktiskt rätt att ladda ner låtar, och är absolut ingen warez! Skitsamma vad lagen säger, warez är fortfarande sånt som man inte har tillstånd att dela ut. *edit* Och ja, jag respekterar din åsikt också. Redigerad 20 februari, 2006 av R2D2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Ja respekterar din åsikt, men den tiden alltså januari 2005, hade man faktiskt rätt att ladda ner låtar, och är absolut ingen warez! Enligt reglerna har det alltid varit så! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Roligt att bara få 2 varningar för att sen bli bannad... enligt reglerna är det 5 som gäller. Jag trodde reglerna gällde för alla, även mods... Men som jag säger. Men ska inte kaxa med Jocken innan man änns börjat kaxa. Hursomhelst så försöker jag säga att Jocken har ett lågt tålamod. Men nu antar jag de, man ska ju inte kaxa. Eller hur Mr. Clean? Redigerad 20 februari, 2006 av GTApimpfoolife Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Du säger ju emot dig själv hela tiden, det var kanske inte olagligt att ladda ner men du spred ju låtarna vidare och då är det ju olagligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Du säger ju emot dig själv hela tiden, det var kanske inte olagligt att ladda ner men du spred ju låtarna vidare och då är det ju olagligt. Det spelar ingen roll om det är lagligt eller inte. det står i reglerna att man inte får disskutera warez. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Självklart gör de det men han skyllde ju på att det han gjorde inte var olagligt och därför inte ett regelbrott Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Kul att du är tillbaka... Konstigt att du har väntat i 1 år för att komma tillbaka till ett GTA forum. Jag slår vad om att du har planerat hela den här Topicen i 1 år nu . Bokstav för bokstav. Plats för plats och mellan rum för mellan rum. aja Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Du säger ju emot dig själv hela tiden, det var kanske inte olagligt att ladda ner men du spred ju låtarna vidare och då är det ju olagligt. Egentligen gjorde han inget olaglit. Det är inte olaglit att länka till upphovsrättskyddat material (det är t.ex så som bittorrenttrackers håller sig levande). Men det var fortfarande ett regelbrott. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Hur ser det ut när man är bannad? Vad händer om man kommer in på sajten? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Enligt reglerna har det alltid varit så! Nejdå, när forumet var nytt så snackade alla om warez Nåja, Welcome Back.. och hoppas du sköter dig nu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tunisian_boy Skrivet 20 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Du säger ju emot dig själv hela tiden, det var kanske inte olagligt att ladda ner men du spred ju låtarna vidare och då är det ju olagligt. Ja håller med dig att ja spred en låt, men att bli varnad 2 gånger och bli bannad direkt är alltför hårt straff. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Ja håller med dig att ja spred en låt, men att bli varnad 2 gånger och bli bannad direkt är alltför hårt straff. Det råder diktatur Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Jösses, väntade du lydigt i ett år? Välkommen tillbaka, sköt dig nu pojk. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Haha välkommen, värt att inleda med en onödig tråd egentligen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Vem fan är du? En tunisisk kille såklart. Vem fan är du själv, en kopia av vadå? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Jocken som bannade honom i ett år. Och ja, han har ju fått en del skit för sitt diktatur arbete i SA delen. Är han aktiv nu för tiden? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts