Tunisian_boy Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Efter 1års banning! är ja tillbaka som vanligt till denna roliga sajt Jocken skall man aldrig glömma Hoppas ni välkomnar mig på ett bra sätt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Det tog dig drygt 50 posts att få 1 års ban. låter inte allt för bra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Välkommer tillbaka! Vad vart du bannad för? (Ganska onödig topic..?) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Välkommen, varför blev du bannad? Och varför startar du en topic om det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) No matter which way you go No matter which way you stay You're out of my mind, out of my mind Out of my mind, out of my mind Fan vilken skön låt det är. Hej förresten. Edit: Jocken, det är en riktig fisare det. Han ska man inte slänga upp på en stenvägg med en kniv och plasthandskar. Jocken vet precis hur han ska reagera. Redigerad 20 februari, 2006 av GTApimpfoolife Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tunisian_boy Skrivet 20 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Det tog dig drygt 50 posts att få 1 års ban. låter inte allt för bra. Det var allt för hård straff ja fick =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Varför spammar folk? Varför hänger jag på? Jag håller ändå med om att den här tråden var onödig. Du kunde ha skrivit i Vardagssnack. Redigerad 20 februari, 2006 av Corleone Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Jasså? vad gjorde du då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Okay hej igen, känner inte igen dig då, men jag var väl inte så himmla aktiv då du vart bannad eller så då =/ men aja Hey Igen ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tunisian_boy Skrivet 20 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Eftersom ja hade länkat till warez två gånger, alltså GTA san andreas låtar som var förbjudet att länka till. Ja ville bara att medlemarna skulle få ladda ner det gratis, menade inget annat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Verkar som att han blev bannad för denna > http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=25532&hl=. *edit* För sent. Redigerad 20 februari, 2006 av R2D2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Verkar som att han blev bannad för denna > http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=25532&hl=. *edit* För sent. /slap Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Jasså? vad gjorde du då? You was there.. that day.. It was dark.. it was raining.. Do you don't remember? Humf. -- Edit: Jag skriver verkligen sakta. Redigerad 20 februari, 2006 av Sikorka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tunisian_boy Skrivet 20 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Tackar er all som välkomnade mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Haha tro det eller ej men jag kommer ihåg det där *tänker efter* *kommer fram till at denan topic borde jag ej posta mer i* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tunisian_boy Skrivet 20 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Håller ni faktiskt med mig, ja fick alltför hårt straff eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Tackar er all som välkomnade mig Varsågod. Nu vet alla att du är här, så nu kan vi låta denna topic vila och låta den sakta sjunga till forumet botten, och bli historia.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Vem fan är du? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Vem fan är du? En kebabodlare Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tunisian_boy Skrivet 20 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Vem fan är du? Ett monster muahhahha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts