MR_Lene Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) En bigmac och co med plus meny och cheddar cheese, tack. Fan, det sitter i Edit : Glömde; Vad vill du ha och dricka till? Cola. Edit:Edit: Gah donken blir imorn. Fan nu belv jag sugen. Dyrt Redigerad 21 februari, 2006 av MR_Lene Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) - Hejsan, vad vill du ha? - Ehm, en big mac med bara ost. - Vad ska du ha och dricka? - Cola! - Bra så? - Onej, en plusmeny. - Bra så då? - Njäe, en bea-sås. - Okej, Big Macen kommer dröja en stund, vill du ha pommes fritsen nu? - Jatack. - Varsågod. - Tack. WOHO! VOTE: Big Mac. Redigerad 21 februari, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 När jag sitter på toa brukar jag inte käka något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 När jag sitter på toa brukar jag inte käka något. Wörd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Big Mac & company med plusmeny, en extra stripspåse och en cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Cheese burgare eller QP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 När jag sitter på toa brukar jag inte käka något. Vad har toa med saken att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 McFeast. En junior räcker för mig. Jag är så pluttinutti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Crispy Chicken Caesar Salad. Gott på ett smått irriterande vis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Vad har toa med saken att göra? Han tolkade nog restaurangen som toan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Det är ena olika, azZå. Oftast blir det QP-mojset eller en BigMac och en cola till det. YAOOO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Vote: Big mac BroDD du bor runt gbg nånstans va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Big tasty och när jag känner mig allmänt onyttig så tar jag Chicken mcnuggets vet inte om det är så mycket bätre men man får ju ingen pommes frittes med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Tio Mc Flurrey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Vote: Big mac BroDD du bor runt gbg nånstans va? Haha, nej jag hatar göteborg, göteborgare och allt som har att göra med/runt göteborg varför trodde du ja bor där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts