kattälskaren Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Big Mac... vem är det som antecknar vad alla äter på donken här? JAG! *Antecknar som en vilde* Jag käkar QP meny, INTE HAPPY MEAL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Givande tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Ja, totalt genom livet har det ju utan tvekan gått flest Bic mac, men när det finns specialare brukar jag testa dom. för tillfället är Chili mcfeast deluxe favvo tex, men bäst genom tiderna tycker jag att El Maco Chiken har varit ringde o klagade varje kväll i en vecka när dom tog bort den... men den skulle komma tillbax i sommar igen trodde dom. Vote, Los biggos maccos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 CheeseBörjare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 QP cheese *slickar sig runt munnen*. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 McD är ett minne blott i mitt liv. Äter heldre min egen sko än sätter min fot på McD igen. Men iaf, äter Supreme med stora menyn. Plusmeny och en orginal dipp på MAX. 72:- Kanon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Jag käkar QP meny, INTE HAPPY MEAL Men erkänn att du köper leksaken bredvid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Happy Meal ... minus allt den innehaller och plus en Bic Mac. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Nuggets när jag äter där. Hamburgarna smakar inget? (Själva köttet dårå) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Mc Feast, alltid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Null vote... äter nästan aldrig på Mcdonalds.. man blir inte mätt där! Same here. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 McFeast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Chiken MacNuccets. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Big Tasty är för riktiga män. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Big Tasty är för riktiga män. Lätt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Världens mest köpta hamburgare: Big Mac Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Hatar McDonalds. När jag är där pga tvång brukar jag köpa cheeseburgaren (den lilla billiga). Sen brukar jag ha diarré. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 McChicken ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Blir alltid Big Mac, skulle vara kul att testa nått annat som typ QP eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Ni har ju missat McChicken och McFish Brukar käka McFish pommes och cola När jag praoade där så provade jag det och det var fan gottast på hela donken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts