BroDD Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Vilken meny brukar ni ta asså? menar inte allt ihop, för ni kanske tar en massa extra hamburgare eller glassar eller annat, men själva standard menyn chicken mcnuggets brukar jag ta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Citerar mig själv Mmmm... inget går upp mot stekt spya med ost på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 MAX hamburgarrestauranger FTW! Null vote... äter nästan aldrig på Mcdonalds.. man blir inte mätt där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Big Mac. dock så brukar jag nästan alltid äta kebab när jag äter på stan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Inga cheese burgare då? aja, bigmac här. Redigerad 20 februari, 2006 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Vart har du McChicken då ? Ajja, jag nullar, dels för att jag väljer mellan Big Mac och Big Tasty och dels för att McChicken inte fanns med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Tar oftast bara en stor pommes med en stor milkshake, men ibland kan det bli en QP Ost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Jag och ett gäng vänner gick in och beställde 30 Cheese en gång Man måste ju äta minst 4 sånna för det ska räknas som ett mål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Äter inte ofta på McDonalds, men när jag gör det, så blir det bara pommar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Jag har en egen meny! 3st små handburgare, stor pommes stor dricka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Äter för det mest McFeast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 .vote: QPcheese om det blir en meny.. fast oftast blir det bara en cheeseburgare eftersom jag är fattig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 McFeast eftersom den har mest sallad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Big Tasty när jag äter där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Big mac Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Big Mac... vem är det som antecknar vad alla äter på donken här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Big Tasty, inte gott men godast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 3 cheeseburgare och plusmeny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Big Sweaty. Kladdig och svettig, men den slinker ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Big Mac utan ost (man måste tänka på fettet man äter). Till det tar jag väl en +meny på min Pommes och Cola. Det måste ju för sjutton mätta också. Null vote. Redigerad 20 februari, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts