GTaJäGaReN Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 en sten, einstein 3vligt StellisHellis. Du då bollen... En åttig boll - eightball. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ubbe Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Blir väl mest metal, hårdrock och sånt.... Iron Maiden, Metallica, Hammerfall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Jag lyssnar på lite av varje, här är en skärmdump från min Winamp-playlist: http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload8/winamp.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Jag lyssnar på lite av varje, här är en skärmdump från min Winamp-playlist: Får Winamp använda Windows XP-loggon?? Det är ju inte Microsoft som har gjort Winamp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 (redigerad) hehe kolla ursäkta kvaliten (gif fil) http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload8/winamp.gif Redigerad 28 januari, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 OZZY OSBORN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Charta 77 !! 77- punk är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Min PlayList: http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload8/winamp_SH.jpg Det är fö. mitt eget WinAmp skin som jag gjort helt i Paint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 helt i paint det var ganska fult du tar inte illa upp va... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Hehe, fult e de ja... Men jag har tvingat mig själv att ha det bara för att det tog 4dagar att göra det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 (redigerad) hur gör man ett winampskin? edit: gillar du inte bas stell? Redigerad 28 januari, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 I paint... om man inte fuskar eller nått... Jo, jag gillar bas men jag har en sån fet subwoofer så bara jag har lite bas på så dunkar det som fan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 ok... jag bara tänkte eftersom equalizern nästan var inställd på full treble Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Får Winamp använda Windows XP-loggon?? Det är ju inte Microsoft som har gjort Winamp... Jag vet inte om dom får det, men det finns att hämta på http://www.winamp.com/skins/detail.jhtml;&...ponentId=123036 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Det bästa är helt klart Ryska låtar med rysk text Kolla in min Avatar föresten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Det bästa är helt klart Ryska låtar med rysk text Kolla in min Avatar föresten! Fucking kommie!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 Och vad menar du med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 Rammstien æger allt, jag lyssnar på Trance också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 Rammstien æger allt, jag lyssnar på Trance också jag hatar Rammstein... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 Blind Gaurdian och Eminem ska det va!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts