sadda Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 vad lyssnar du på? själv lyssnar man på Manowar, Metallica, Blind guardian, rage against the machine m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Tenacious D och A.F.O.S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Eminem, POD och Rammstein. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Elctric Banana Band Lasse Åberg och grabbarna Näe skoja bara...lyssnar inte på nått typ...Britt Erik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Vad är Britt Erik för nåt ? Själv lyssnar man på bra musik, så som techno, trance, goa, house o sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sadda Skrivet 27 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 det ska vara spansk techno... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sadda Skrivet 27 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 jag glömde rammstein.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 techno av olika slag och rammstein britt erik hehehhe han sjunger la typ bamses saga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Techno! and Trance! for me!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Det går i lite olika perioder för mig, men jag är väl mer åt rockhållet (inte hårdrock). U2, Radiohead och Kent är väl några jag kan nämna som jag gillar mer än andra, men jag har en väldigt bred musiksmak och lyssnar väl på det mesta egentligen..! Jag tror iaf inte att jag har dissat något stenhårt som dom flesta andra gör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 man lyssnar ju på Blaque (ibland)...och dj sammy - heaven...och Utada Hikaru! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 (redigerad) Reggae!! Bob Marley, Delroy Wilson...Det kan man lyssna på utan att få ont i öronen!! Förvisso, det lyssnas på en hel del annat också... Redigerad 27 januari, 2003 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Det mesta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 HÅRDROCK som typ kizz iron maiden iced earth plus alla låtar på V-rock på gta vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Hiphop, Trance, rave och techno Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Techno! and Trance! for me!! samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 samma här Gooood!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 hehe, ny avatar igen Stell ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 hehe, ny avatar igen Stell ... Nej, gammal gammal gammal!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Nej, gammal gammal gammal!!! en sten, einstein Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts