syyyg Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Har hittat ett konstigt rum på Max payne 2. Rummet finns lite vid sidan om på bana Part 1 Chapter 7. I rummet finns det eldpelare och en bok med en bild på en kille och det står "till minne an miika Forssell 1983 - 2003. Någon som vet vem det är? Sorry att jag skriver så mycket men får inte plats med någon bild här. Redigerad 20 februari, 2006 av syyyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Har hittat ett konstigt rum på Max payne 2. Rummet finns lite vid sidan om på bana Part 1 Chapter 7. I rummet finns det eldpelare och en bok med en bild på en kille och det står "till minne an miika Forssell 1983 - 2003. Någon som vet vem det är? Sorry att jag skriver så mycket men får inte plats med någon bild här. Det är ett "Easter-egg". Den nämnda personen var en medarbetare på Remedy, som avled under utvecklingen av spelet. Fel forum, förresten. Redigerad 20 februari, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 1. Fel forum 2. Skitkass trådtitel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 OK! Men posta gärna här istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 20 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Det är ett "Easter-egg". Den nämnda personen var en medarbetare på Remedy, som avled under utvecklingen av spelet. Fel forum, förresten. Dog han för att dom utvecklade max payne då måste de vart våldsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Dog han för att dom utvecklade max payne då måste de vart våldsamt. Han dog inte på grund av att de utvecklade spelet. Han dog under utvecklingen av spelet, två helt olika saker. Du prickade in forumet bra också, tråden ligger verkligen inte ett dugg fel. Redigerad 20 februari, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zamco Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Dog han för att dom utvecklade max payne då måste de vart våldsamt. Jätte kul med din " " smilies (Inget kul alls). Jag tycker att det bara är synd . Jag tror inte att du skulle vilja att någon skrev att du dog för att dom utvecklade ett spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Har hittat ett konstigt rum på Max payne 2. Rummet finns lite vid sidan om på bana Part 1 Chapter 7. I rummet finns det eldpelare och en bok med en bild på en kille och det står "till minne an miika Forssell 1983 - 2003. Någon som vet vem det är? Sorry att jag skriver så mycket men får inte plats med någon bild här. Just det ja. Det kommer jag ihåg, nu när du säger det! Fan, det var ett riktigt scäry rum, minns jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Fråga. Om jag inte lirat Max Payne 2 ännu, inte ettan heller för den delen, är det värt att skaffa det då? Har ju hört gott tom det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Fråga. Om jag inte lirat Max Payne 2 ännu, inte ettan heller för den delen, är det värt att skaffa det då? Har ju hört gott tom det.. Lätt! Ett självklart köp! *rapporterar så att den flyttas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Dog han för att dom utvecklade max payne då måste de vart våldsamt. Lol, ägande kommentar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Screen på det? Jag har nog missat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Är inte så insatt i Max Payne spelen men spelat lite grann av dem och nu vart man lite nyfiken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 20 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Screen på det? Jag har nog missat det. Här kommer bilder... http://img335.imageshack.us/img335/5899/jjjgg2bt.th.png Bild på hela rummet. http://img487.imageshack.us/img487/4300/namnlshhh9wn.th.png Närmare bild på boken. http://img487.imageshack.us/img487/948/hhhjjjj8uk.th.png Lite dålig bild men ni kanske känner igen er. Part 1 Chapter 7. Redigerad 21 februari, 2006 av syyyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) Här kommer bilder... http://img335.imageshack.us/img335/5899/jjjgg2bt.th.png Bild på hela rummet. http://img487.imageshack.us/img487/4300/namnlshhh9wn.th.png Närmare bild på boken. http://img487.imageshack.us/img487/948/hhhjjjj8uk.th.png Lite dålig bild men ni kanske känner igen er. Part 1 Chapter 7. Edit: Hade tydligen fel... jaja... Redigerad 21 februari, 2006 av JMC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Nån mer än jag som tycker max payne 2 var väldigt kort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Vädigt kort jag tycker att starta spelat tar lång tid imot att varva det. Men dom ska ju släppa Max Payne 3 snart med hoppa att dom har gjort det längre och med fler vapen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Vädigt kort jag tycker att starta spelat tar lång tid imot att varva det. Men dom ska ju släppa Max Payne 3 snart med hoppa att dom har gjort det längre och med fler vapen! Snart? Har du ett releasedatum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts