Dee Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Är det någon mer än jag som tycker att San andreas har blivit tråkigt... nu när alla rykten är besvarade...? Finns det inga rykten kvar att utforska? Redigerad 20 februari, 2006 av Dee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Tror de flesta är bekräftade som sanna av spelare eller falska av rockstar. ...du får väl starta ett eget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Alltsa, jag horde att om man simmar ut typ 500 m fran sf, alltsa rakt ut fran stranden sa kommer man se ett jattestort vrak. I det vraket finns en haj. Dodar man hajem far man 1000000 kr och ett nytt hemligt vapen. ... utforska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Alltsa, jag horde att om man simmar ut typ 500 m fran sf, alltsa rakt ut fran stranden sa kommer man se ett jattestort vrak. I det vraket finns en haj. Dodar man hajem far man 1000000 kr och ett nytt hemligt vapen. ... utforska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 20 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 ? Jag ska genast utforska... Tänka sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 20 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 ? Jag ska genast utforska...! Tänka sig? En mille för en sketen haj? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Man kan editera sitt första inlägg, vet du va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 20 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Oj det råkade bli dubbelpost! Förlåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 20 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Kan ni vara lite SERIÖSA nu, om ni vet vad det betyder? Finns det några rykten som fortfarande kan vara sanna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Ledsen, men det här går bara inte att se genom fingrarna med.. Hur fanken tänker du om du först skriver Oj det råkade bli dubbelpost! Förlåt ..Och sedan 5 minuter senare gör en dubbelpost igen! Men för att återgå till topicen: Jag vet inte om det finns ouppklarade myter, eftersom jag inte känner till alla. Men.. jag är inte allt för optimistisk till den tanken. Notera att jag skrev om två saker i samma inlägg. Ja, man kan faktiskt göra det. ( ) Redigerad 20 februari, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Är det någon mer än jag som tycker att San andreas har blivit tråkigt... nu när alla rykten är besvarade...? Finns det inga rykten kvar att utforska? Tycker du julen e lame med när tomten är ett påhitt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 20 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Tycker du julen e lame med när tomten är ett påhitt? Kan ni hålla er till topicen va? Finns det något nytt? Redigerad 20 februari, 2006 av Dee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Finns det något nytt? Nej Som nån annan sa, du får hitta på ett eget rykte isåfall. kommer dock bli svårt att få folk att tro på det, och med största sannolikhet kommer du bli både utskrattad och förödmjukad. I say: Go for it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 20 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Okay I get it! "Are you going to play here too?... WIERD!" Redigerad 20 februari, 2006 av Dee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
splitx Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Alltsa, jag horde att om man simmar ut typ 500 m fran sf, alltsa rakt ut fran stranden sa kommer man se ett jattestort vrak. I det vraket finns en haj. Dodar man hajem far man 1000000 kr och ett nytt hemligt vapen. ... utforska! kan ngn bekräfta dessa uppgifter? jag kan ej finna ngt:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wilmas_matte Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Jomen... det där med hajen ska jag testa..... och se om det stämmer... Eller har kanske Jazz hittat på detta? För att skapa ett nytt rykte eftersom de flesta rykten redan är bekräftade eller dementerade...? Hmmmm.......?? Det är kul att testa nya grejer i GTA, det kan ju bli lite långtråkigt ibland speciellt när man har kört fast med något uppdrag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dumbom Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Hahahahahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 (redigerad) Hahahahahahaha! LOL, ROFL! OMFGVLOL!LOOLLOLLOLOLLLLOOLLOLO Tänkte du tillföra något vettigt? Om inte så finns knappen X längst uppe i dt högra hörnet Edit: Post 3000 Redigerad 28 mars, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
splitx Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Jomen... det där med hajen ska jag testa..... och se om det stämmer... Eller har kanske Jazz hittat på detta? För att skapa ett nytt rykte eftersom de flesta rykten redan är bekräftade eller dementerade...? Hmmmm.......?? Det är kul att testa nya grejer i GTA, det kan ju bli lite långtråkigt ibland speciellt när man har kört fast med något uppdrag.... Vad har du hittat ett vrak ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Vad har du hittat ett vrak ?? Ska jag vara helt ärlig så tror jag att det skulle vara ett skämt. Men fortsätt leta du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts