Jump to content

Jobbigast i SA?

xenon
 Share

Recommended Posts

Flygracing uppdraget Brainstorming. När man kör med det där stuntplanet som har värre styrning än alla RC-grejer tillsammans och så ska man flyga nära vattnet åhh. Många Streetrace är jobbiga eftersom man ofta förlorar om man klantar bara lite...Freefall när man jagar Forelli planet är också kasst.

Nu har jag avreagerat mig...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 63
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Att man måste gå och käka hela tiden. Träna.

Visst blir det verklighetstroget men blir jobbigt i längden ^_^

Och när man kör med sin NRG-500 ute på landsbyggden. Precis när man stegrar förbi någon så kör idiotjäveln ut i filen man ligger i och bågen och CJ flyger åt helvete och sedan hittar man inte bågen.

Usch. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det allra jobbigaste är att tiden går för fort och att lik spawnas för fort.

Man vill ju hinna slå/skjuta på dom ett tag! :unsure:

Om du hade varit anonym i det inlägget hade man lätt kunnat gissa vem det var :o

Det var också jävligt jobbigt att ens "homies" var så knäppa! Jag använde dom i stort sätt bara som mänskliga sköldar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du hade varit anonym i det inlägget hade man lätt kunnat gissa vem det var ^_^

Det var också jävligt jobbigt att ens "homies" var så knäppa! Jag använde dom i stort sätt bara som mänskliga sköldar.

Ja, drygt när man ska fly sen vägrar idioterna att gå in I fordonet man har.

Bobbo: Funktionen som gör så att man kan slå på lik kan man alltid andvända, ellerhur?

Rockstar är också ganska sjuka. Var inte min ide.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv tycker jag att den är för liten. Jaså? Men i så fall skulle man inte bara behöva ändra ytan utan stora delar av storyn också.

Ja, den fullkomligt banala storyn är ju om inte annat ännu sämre. Man kan inte ens ta huvudkaraktären på allvar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 month later...