Reve Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Flygracing uppdraget Brainstorming. När man kör med det där stuntplanet som har värre styrning än alla RC-grejer tillsammans och så ska man flyga nära vattnet åhh. Många Streetrace är jobbiga eftersom man ofta förlorar om man klantar bara lite...Freefall när man jagar Forelli planet är också kasst. Nu har jag avreagerat mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Zeros uppdrag och samla på alla sakerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Att man måste gå och käka hela tiden. Träna. Visst blir det verklighetstroget men blir jobbigt i längden Och när man kör med sin NRG-500 ute på landsbyggden. Precis när man stegrar förbi någon så kör idiotjäveln ut i filen man ligger i och bågen och CJ flyger åt helvete och sedan hittar man inte bågen. Usch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 F*n hatar zero`s uppdrag är på de där man har begränsat med bensin sen e de att när man kör på motorvägen så typ krockar alla bilar och typ kör skit fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Tycker Zero var jobbig. Och att hitta alla horseshoes,clusters och tagsen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Det jobbigaste i hela SA är OG Loc, han borde lära sig att rappa helt enkelt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 (redigerad) Det allra jobbigaste är att tiden går för fort och att lik spawnas för fort. Man vill ju hinna slå/skjuta på dom ett tag! Edit: OG Loc är en tönt. Redigerad 4 mars, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Det allra jobbigaste är att tiden går för fort och att lik spawnas för fort. Man vill ju hinna slå/skjuta på dom ett tag! Edit: OG Loc är en tönt. Du é ju sjuk i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Det allra jobbigaste är att tiden går för fort och att lik spawnas för fort. Man vill ju hinna slå/skjuta på dom ett tag! Om du hade varit anonym i det inlägget hade man lätt kunnat gissa vem det var Det var också jävligt jobbigt att ens "homies" var så knäppa! Jag använde dom i stort sätt bara som mänskliga sköldar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Om du hade varit anonym i det inlägget hade man lätt kunnat gissa vem det var Det var också jävligt jobbigt att ens "homies" var så knäppa! Jag använde dom i stort sätt bara som mänskliga sköldar. Ja, drygt när man ska fly sen vägrar idioterna att gå in I fordonet man har. Bobbo: Funktionen som gör så att man kan slå på lik kan man alltid andvända, ellerhur? Rockstar är också ganska sjuka. Var inte min ide. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Storleken på kartan är extremt jobbig. Det kunde ha räckt med Los Santos, de andra städerna tycks bara vara halvfärdiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 4 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Storleken är ju perfekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Storleken på kartan är extremt jobbig. Det kunde ha räckt med Los Santos, de andra städerna tycks bara vara halvfärdiga. Själv tycker jag att den är för liten. Jaså? Men i så fall skulle man inte bara behöva ändra ytan utan stora delar av storyn också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Storleken på kartan är extremt jobbig. Det kunde ha räckt med Los Santos, de andra städerna tycks bara vara halvfärdiga. Själv tycker jag att San Fierro är mäst välgjord. Kanske för att jag aldrig är I L.S. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Kartan är ju bra, men det jobbiga är ju att man inte får komma nånstans i början, utan att man måste åka runt Los Santos först och senare komma längre bort. Storleken är ju perfekt, har man inget att göra hämtar man ju bara en traktor och åker runt hela San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Själv tycker jag att San Fierro är mäst välgjord. Kanske för att jag aldrig är I L.S. Jo, San Fierro är ju den roligaste staden att förbruka tid i enligt min mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Själv tycker jag att den är för liten. Jaså? Men i så fall skulle man inte bara behöva ändra ytan utan stora delar av storyn också. Ja, den fullkomligt banala storyn är ju om inte annat ännu sämre. Man kan inte ens ta huvudkaraktären på allvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 4 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 (redigerad) Tycker det är jobbigt när man kör i 180 med ett fordon och tittar bak rätt fort, så spawnas alltid ett (oftast slö)fordon, då bilen blir skadad Redigerad 4 mars, 2006 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Det är jävligt jobbigt när man har polisen efter sig eller bilen brinner och man trycker för att gå ut ur bilen och han bara stänger dörren, det händer hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Abetsplats --> Gruva = samma sak. Eller? Whattafuckelifucka? Aja jag tycker iallafall den där ser ut som en gruva. Jag har inte sett någon arbeta där heller. Hihi. Sopiga arbetare. Det där är ett grus schackt gruvan ligger på denna bild... Tror det iaf var länge sen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts