eXotic Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Gjordes inte Zero's uppdrag om när spelet kom till PC? Nu vet jag ju inte om du har spelat det på PS2 eller PC, men iallafall... Ps2 is the shit. Kebaben @skönt, då är jag inte ensam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Kebaben @skönt, då är jag inte ensam Vi östgötar har minsann lätt för det där med leksaks-flygplan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Zeros uppdrag tycker jag är de jobbigaste uppdragen i San Andreas. Håller med till 100%! Edit: PC versionen är allmänt jobbig ps2 is da shit Redigerad 23 februari, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtaskate Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Buggarna e nog det jobbigaste stror jag eller när det står att ps2 inte kan läsa skivan så man får vänta typ 10 sekunder och sen går det igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Det jobbigaste med SA är att man har tröttnat på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 När det regnar, så äcklig grafik Ord, hatar när de är regna och dimma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 23 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Ord, hatar när de är regna och dimma. De e ju fan härligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 De e ju fan härligt Haha nej, man ser ju inte ett knysst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Regnet såg bättre ut I GTA3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Regnet såg bättre ut I GTA3. Eller i VC, där det kom droppar på skärmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Jo men nån som vet vart man kan köra rc bilar allmänt i san andreas ? ? ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Jo men nån som vet vart man kan köra rc bilar allmänt i san andreas ? ? ? Very, very onödigt att skriva i två trådar. den här handlar ju inte ens om det? Såvida du inte tycker att det jobbigaste i SA är att du inte vet var man kan köra radiobilar.. Okej, jag ska vara tyst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Jo men alltså jag lovar det är så stört jobbigt att inte veta vart man kan köra radiobilar men det är egentligen inte det jobbigaste men näst jobbigaste usch blev nästan lite för för rörigt där :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtaskate Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) :'( :'( Zeros updrag e fan omöjligt Redigerad 24 februari, 2006 av Jocken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Alla tags, hästskor, oysters och ta bild sakerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Regnet såg bättre ut I GTA3. Är det någon skillnad på GTA3 och SA regnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 25 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Är det någon skillnad på GTA3 och SA regnet? Bilden blir mkt disigare på SA, iallfall på ps2 verisonen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Det finns ett Zero uppdrag där man har begränsat med bensin och ska döda 4olika snubbar på 4olika platser, JÄVLIGT JOBBIGT. Edit: Bensinen tar slut hela tiden^^ Tyckte oxå att det var svårt, men hur lätt som helst egentligen! Hade dödat 4 stycken och hade halva tanken kvar! Det som var jobbigt var dock att planet började brinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 (redigerad) Jag tycker inte nått var direkt jobbigt. Förutom dessa äckliga horse shoes och pizza boy o dom. Eller jobbigt..Dom bara sög helt enkelt. Redigerad 1 mars, 2006 av kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Jag tycker att det är jobbigt när man ska åka och köra brandkårsuppdragen. För man måste ju göra det för att klara sista uppdraget. Jag försökte att släcka elden men det går du på tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts