Jump to content

Jobbigast i SA?

xenon
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 63
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Att man råkade få 100% med hon kinesen i SF. Fan jag vill ju vakna upp på sjukhuset när jag dör, inte hennes fula hus. Sen får man ångest och mår dåligt när man dödar henne ändå. Vilken pina till tjej.

Sen gillar jag inte den tråkiga motorvägen vid gruvan i LV. Usch så tråkig den är just där.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade problem i början med flygskolan och Zero's uppdrag därför San Andreas var mitt första spel på PS2. Var inte van med att sikta med analog spak. Men det gick bra när jag väl lärt mig dom.

Sen när jag körde om SA senare så klarade jag Zero's alla på raken och flygskolan så långt som man behöver för nya uppdrag. Samma sak på PC. Träning ger färdighet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att man måste ha hög cykel-skill för att delta i cyklingtävlingar eller liknande. Och för att öka skill måste man cykla och det är ju skittråkigt. Och kan man inte göra tävlingarna kan man inte få 100% :teehee:

Iofs, spelar ingen roll för jag kan nog inte få 100% ändå eftersom taxi-uppdragen buggar.

Redigerad av BigBear
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men ååå  ;)  Det är ingen gruva, det är en arbetsplats :o

Men tack ändå!!!

Abetsplats --> Gruva = samma sak. Eller? Whattafuckelifucka? :teehee:

Aja jag tycker iallafall den där ser ut som en gruva. Jag har inte sett någon arbeta där heller. Hihi. Sopiga arbetare.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var det bara jag som inte hade några problem med Zero's uppdrag ? :teehee:

Gjordes inte Zero's uppdrag om när spelet kom till PC? Nu vet jag ju inte om du har spelat det på PS2 eller PC, men iallafall...

--

Det jag stör mig mest på är t ex regnet, eller den vidriga motion blur som kommer när man kör fort med ett fordon, eller använder lustgasen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor