xenon Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Tja Undrar bara vad i SA tycker ni var jobbigast? Uppdrag, bugg...Vad som helst Gör en edit när jag själv har kommit på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Zeros uppdrag tycker jag är de jobbigaste uppdragen i San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Menar ni fysiskt eller psykist jobbigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 När det regnar, så äcklig grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 20 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Zeros uppdrag tycker jag är de jobbigaste uppdragen i San Andreas. Hehe, samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Att man råkade få 100% med hon kinesen i SF. Fan jag vill ju vakna upp på sjukhuset när jag dör, inte hennes fula hus. Sen får man ångest och mår dåligt när man dödar henne ändå. Vilken pina till tjej. Sen gillar jag inte den tråkiga motorvägen vid gruvan i LV. Usch så tråkig den är just där. Redigerad 20 februari, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Sen gillar jag inte den tråkiga motorvägen vid gruvan i LV. Usch så tråkig den är just där. Gruva? Show where, please Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Hade problem i början med flygskolan och Zero's uppdrag därför San Andreas var mitt första spel på PS2. Var inte van med att sikta med analog spak. Men det gick bra när jag väl lärt mig dom. Sen när jag körde om SA senare så klarade jag Zero's alla på raken och flygskolan så långt som man behöver för nya uppdrag. Samma sak på PC. Träning ger färdighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Jag förstår inte varför alla hade problem med Zero's uppdrag, de var ju lätta som faen, tillochmed min polare hade problem ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 20 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Det finns ett Zero uppdrag där man har begränsat med bensin och ska döda 4olika snubbar på 4olika platser, JÄVLIGT JOBBIGT. Edit: Bensinen tar slut hela tiden^^ Redigerad 20 februari, 2006 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Gruva? Show where, please Ojoj hur kan man missa? http://files.upl.silentwhisper.net/upload3/Gruvjaveln.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Att man måste ha hög cykel-skill för att delta i cyklingtävlingar eller liknande. Och för att öka skill måste man cykla och det är ju skittråkigt. Och kan man inte göra tävlingarna kan man inte få 100% Iofs, spelar ingen roll för jag kan nog inte få 100% ändå eftersom taxi-uppdragen buggar. Redigerad 20 februari, 2006 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Ojoj hur kan man missa? http://files.upl.silentwhisper.net/upload3/Gruvjaveln.JPG Men ååå Det är ingen gruva, det är en arbetsplats Men tack ändå!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Men ååå Det är ingen gruva, det är en arbetsplats Men tack ändå!!! Abetsplats --> Gruva = samma sak. Eller? Whattafuckelifucka? Aja jag tycker iallafall den där ser ut som en gruva. Jag har inte sett någon arbeta där heller. Hihi. Sopiga arbetare. Redigerad 20 februari, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Tiden går för fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Zeros uppdrag tycker jag är de jobbigaste uppdragen i San Andreas. Var det bara jag som inte hade några problem med Zero's uppdrag ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Har en bugg som gör att jag inte kan klara Wishaway (kommer inte ihåg namnet på uppdraget ) så när man håller på att spränga planet och ska hoppa så stängs spelet av mystiskt Redigerad 20 februari, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Var det bara jag som inte hade några problem med Zero's uppdrag ? Gjordes inte Zero's uppdrag om när spelet kom till PC? Nu vet jag ju inte om du har spelat det på PS2 eller PC, men iallafall... -- Det jag stör mig mest på är t ex regnet, eller den vidriga motion blur som kommer när man kör fort med ett fordon, eller använder lustgasen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Applemos Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Jobbigaste uppdragen var Zero's och när man skulle mörda polisen, Poulawski eller va han hette! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Var det bara jag som inte hade några problem med Zero's uppdrag ? Nej, jag tyckte också att de var väldigt lätta Det jobbigaste är utan tvekan flygskolan. Vilken pina! Och lite småjävligt att man var tvungen att klara den för att kunna fortsätta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts