Audipower Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Nice......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 22 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Nya gälar, fronten när omgjord för tredje gången men förövrigt är det inga större förändringar dock börjar jag nog snart oroa mig över polycounten eftersom den ligger på c:a 1500 tris änså länge utan inredning skador och hjul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Det där vart jävligt snyggt, bra jobbat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 23 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Har börjat med bakdelen nu, egentligen inte riktigt säker på hur det ska se ut så jag kommer få gissa lite sen för att det ska bli bra. Men nu undrar jag en liten sak, ska jag göra den Amerikanska eller Europeiska versionen. Redigerad 23 februari, 2006 av pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Har börjat med bakdelen nu, egentligen inte riktigt säker på hur det ska se ut så jag kommer få gissa lite sen för att det ska bli bra. Men nu undrar jag en liten sak, ska jag göra den Amerikanska eller Europeiska versionen. Vad är det för skillnad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 23 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Denn största skillnaden jag känner till är att den amerikanska har sämmre prestanda och bromsljuset sitter på uphöjningen på motorhuven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Här har du en sida med lite texturer om du behöver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 23 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Foto texturer blir aldrig riktigt bra, men egentligen kan jag göra två olika texturer en för den Amerikanska och en för den Europeiska eftersom det enda som skiljer dom åt är blinkersen där fram och bromsljuset där bak och det är ju inte så svårt att ordna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 23 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Motorhuven är klar, jag ser ingen mening i att göra någon insida på den för det ser man bara när den ramlar av ändå och jag har fixat till bakom stötfångaren, ska bara göra en otroligt lowpoly motor och hjul sedan börjas det på insidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 23 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Sådär ja nu är hjulen klara. förmodligen slösade jag lite för mycket polys på dom för nu börjar bilen närma sig 3500 och då återstår det 1500 tris till inredning och skademodeller så jag får nog fixa vissa delar sen om det skulle gå över gränsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Ûber - Bra tycker jag... På low poly motorn kan du ju ha lite "3D aktiga" texturer istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Satsa mer polys på döcken så blir det en skit fin modell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 23 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Det skulle döda polycounten det är bara att ordna smoothing groups istället så är det lilla problemet ordnat. Egentligen skulle jag villja minska hjulen med c:a 20 tris för nu ligger dom på c:a 200 per hjul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Det skulle döda polycounten det är bara att ordna smoothing groups istället så är det lilla problemet ordnat. Egentligen skulle jag villja minska hjulen med c:a 20 tris för nu ligger dom på c:a 200 per hjul. Men 200 polys e ju inget dom flästas ligger ju på 1500 st så adda lite mer så dom är runda iaf och lite små muttrar osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 23 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Om jag ska göra hela modellen på 5000 tris så är 800 för alla hjul ganska mycket med tanke på att jag måste ju göra dubbelt av allt som kan skadas sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Om jag ska göra hela modellen på 5000 tris så är 800 för alla hjul ganska mycket med tanke på att jag måste ju göra dubbelt av allt som kan skadas sen. Varför ska du göra den på 5000tris!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 23 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 För att träna mig på lowpoly modelering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 24 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Har börjat på inredningen nu och nästan gjort klart bilens yttre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Den är grym..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Ska du ta andras texturer? Ska du inte göra egna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts