Warmedal Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 hej, jag är på uppdraget "S.A.M" hos acuza( stavfel kanske ), hur klarar man det? jg fattar inte rikdigt, ska man skjuta ner planet eller ska man låta det landa? jag har testa båda men inget funkar, och båten vid flygplasten går ju inte att ta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Du ska skjuta ner planet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 hej, jag är på uppdraget "S.A.M" hos acuza( stavfel kanske ), hur klarar man det? jg fattar inte rikdigt, ska man skjuta ner planet eller ska man låta det landa? jag har testa båda men inget funkar, och båten vid flygplasten går ju inte att ta Du tar båten som är markerad. Den står vid en brygga på Staunton Island. Sen ska du köra till en boj och skjuta ner planet med bazookan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 acuza( stavfel kanske ) ta och skjut ner planet bara , sen skulle man väl ta något från "vraket" sen därifrån fort som fan!!!!!!! PS... Yakuza Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 (redigerad) PS... Yakuza Ps Asuka Redigerad 27 januari, 2003 av Canza 57 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Ps Asuka Det beror på om man menar azuka kasen eller hela gänget Yakuza , och jag trodde han menade hela gänget som faktiskt finns på riktigt Yakuza = Japansk mafia... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
McSlade Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 hej, jag är på uppdraget "S.A.M" hos acuza( stavfel kanske ), hur klarar man det? jg fattar inte rikdigt, ska man skjuta ner planet eller ska man låta det landa? jag har testa båda men inget funkar, och båten vid flygplasten går ju inte att ta Tips. Ha snipergeväret. Kör fort som attan till båten sedan till bojen(man måste inte åka förbi den). Åk sedan fram till kanten av startbanan. Gå iland och snippa de tre colombianer som står där. Spring upp på banan och skjut ner planet. Det är lättare om man står framför det. Allt detta kan göras om du är snabb och har tid kvar innan planet landar. //McSlade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts