Bubba Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Jag undrar om man kan både ha firefox och internet explorer?? Är det dåligt om man har två?? Jag vill ha det för att jag har hört att det är snabbare än internet explorer men jag vill fortfarande har kvar internet explorer.... Kan det bli nått fel i datorn om man har båda eller det gör inget om man har båda?? Tack // Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Jag har båda och det är inga problem med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Nej.. det är inget problem Du kan nog ha flera stycken webbläsare utan att det blir problem. Sånna här frågor kan man väl egentligen ta i datorhjälps-tråden ? Redigerad 20 februari, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Jag har Opera, FF & IE utan problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Jag har Opera, FF & IE utan problem Varför så många? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Varför så många? Me Opera Syskon FF IE kan vara bra att ha till vissa saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 ...dessutom går det inte att ta bort IE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 20 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Tack alla =) Men sry för var ja la topicen.. Ja e inte så bra på att skriva i rätt Ja e van att alla klagar på det hehehe // Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 ...dessutom går det inte att ta bort IE. Fel. Webbläsaren Internet Explorer går att ta bort. Dock inte inbäddningen i windows. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) Fel. Webbläsaren Internet Explorer går att ta bort. Dock inte inbäddningen i windows. Va? EDIT: Du kan visserligen ta bort länkarna på skrivbordet och aktivitetsfältet, men då är det bara kör-->iexplore. Redigerad 21 februari, 2006 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 http://img132.imageshack.us/img132/6461/coma3dd.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 CHORANGLEAK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 CHORANGLEAK! Huh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts