sonik Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Ja nu får ni rösta på om ni ska ha det till PS2 i vår..... Givet så ska jag ha det till ps2 för jag äger ingen psp..... EDIT: "MJA" alternativet är om inget nytt är tillagt från originalet till psp. Redigerad 20 februari, 2006 av sonik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 NULL VOTE Jag spelar inte nå GTA längre, hänger bara här för att snacka.. men inte med schysst folk då nästan alla är så elaka, så ja nullade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Null vote! Har inget ps2 så jag kan inte köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Det är ett självklart köp för mig. Vote: Givetvis: Jag äger ingen PSP så för mig kommer det som ett "nytt" GTA spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Givetvis. Finns ingen tvekan alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Nej.. ska köpa de till pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonathan161 Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Jag har ingen psp så jag köper till Ps2 jag med. Längtar tills det kommer ut och få spela nya uppdrag man inte gjort förr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Nej.. ska köpa de till pc Kommer det till PC? sweet Isåfall köper jag det utan att tveka! -- Offtopic: din sig är leeeskig! Redigerad 20 februari, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tunisian_boy Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Köper det så klart, har inte lirat nåt GTA spel sen San andreas år 2004. Skulle bli coolt med att spela i Liberty city igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Kommer det till PC? sweet Isåfall köper jag det utan att tveka! -- Offtopic: din sig är leeeskig! Det är inte bekräftat, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Det är inte bekräftat, nej. ...Nu blev jag ledsen igen. ...men det finns en chans, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Givetvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Ska köpa det, japp. Men ser det inte som ett helt nytt spel, längtar inte så mycket som man gör då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Äger det redan till PSP så nej, två versioner av det är det inte värt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Klart jag ska köpa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Har det redan till PSP så nja, och har ingen PS2 för den delen heller. Tur i alla fall att det inte kommer kosta som ett fullprisspel, för det är inget mer än en "expansion". Allt är som tidigare delar, i princip alla uppdrag känner man igen från förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Givetvis: Jag äger ingen PSP så för mig kommer det som ett "nytt" GTA spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 22 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Tur i alla fall att det inte kommer kosta som ett fullprisspel Jasså det hade jag ingen aning om, Härligt då blir det ännu intressantare, när man inte "grillas" lika hårt i plånboken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Jasså det hade jag ingen aning om, Härligt då blir det ännu intressantare, när man inte "grillas" lika hårt i plånboken. Kommer kosta 289 kr på CDON. Sen att vi medlemmar på GTAsajten kommer få något erbjudande genom CDON gör ju inte saken sämre. Citerar Hultenius. Men boka inte än, CDON kommer med ett unikt erbjudande till GTAsajtens medlemmar. Vet inte vad det är än, men något bra är det säkert (fri frakt?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Visst kommer ja köpa det. men de känns endå inte som ett "Nytt" gta ska komma känns som ett tillägg till gta3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts