Azore Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Grand Theft Auto: San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Battlefield 2 och Call of duty 2 - Delad första plats Vote: Battlefield 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Mell Geer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Vote: MGS3:SE tack vare att det är den enda spelserien som ja verkligen inte kan lägga ifrån mig innan det är klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Det är ju inget spel det är ju ett jävla tech demo De ju inget demo de e ett tilläg på H|2.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Thrones and Patriots Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 BF2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 GTA: San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 De ju inget demo de e ett tilläg på H|2.. Det var en del som skulle varit med i nåt kapitel i HL2 från början, men missade slutversionen, och därför utnyttjade valve den biten för att visa en ny sorts teknik att visa ljus i spel... skulle kunna säga att det var en teaser som berättade lite om hur det kommer vara i HL2: Episode 1 men även en liten bonus för HL2-älskare. Men spel? Nja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Vote: annat spel. God of War är nog det bästa spelet jag spelat på länge(och jag har inte sett en enda bugg heller ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Det var en del som skulle varit med i nåt kapitel i HL2 från början, men missade slutversionen, och därför utnyttjade valve den biten för att visa en ny sorts teknik att visa ljus i spel... skulle kunna säga att det var en teaser som berättade lite om hur det kommer vara i HL2: Episode 1 men även en liten bonus för HL2-älskare. Men spel? Nja. Jo de e ett spel Vote: Gta San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Nej, Valve har själva sagt att det inte är något officiellt tillägg. Bara ett teknik- demo för att visa upp den nya ljustekniken "HDR" till Source- motorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Vote: annat spel. God of War är nog det bästa spelet jag spelat på länge(och jag har inte sett en enda bugg heller ) God of War är årets näst-bästa spel efter MGS3. Grymt skön gameplay i GoW samt kanske de grymmaste bossarna någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Står lika mellan GTASA och WOW. Cmon World of Warcraft ! ! ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Vote: WoW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Det var längesen jag såg ett riktigt bra spel som man kan spela med blod, svett & tårar... De 3 senaste var: Abuse Zelda - A link to the past LBA2 Jag hoppas se mer sånna spel 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Bara spelat tre stycken, så jag röstar inte ens... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Rösta på! Rösträkning imorrn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Farenheit var ett ruskigt bra spel men det sänktes kraftigt av att det var så fruktansvärt kort. Tog en dag att klara det. GTASA, oxå ett ruskigt bra spel men jag gillar mest skräckspel så det föll sig naturigt att rösetn faller på: R4! Resident Evil 4. Toppen bra spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Metal Gear Solid 3: Snake Eater, Lätt. Sjukt bra spel. nästan så att jag ska spela det igen snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts