Jacker Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Ja, den andra tråden försvann. Så vi gör såhär... Enkelt. Lite sent också, men bättre sent än aldrig. Motivera gärna era röster! RÖSTNINGEN GÄLLER TILL SÖNDAGEN DEN 26 FEBRUARI - - - Min röst går till Metal Gear Solid 3: Snake Eater - av en för mig mycket självklar anledning. Få spel är så ambitiösa som MGS- spelen. Med en fantastisk story, utmärkt gameplay och underbar musik förtjänar det inget annat. Från början till slut satt jag och väntade spännt på vad som skulle komma härnäst. Att spela ett MGS- spel är helt enkelt en underbar känsla. En känsla som alla måste uppleva - från början till slut. Redigerad 20 februari, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 WoW pga att har blivit så framgångsrikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 GTA SAN ANDREAS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Counter strike Source släppdes i början av Januari 2005 eller? Half-Life 2 Lost Coast borde väl finnas me elller gills inte till lägg på spel? Vote: Null votar senare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Min starka röst går till mästerverket Fahrenheit. Varför? Jo.. Shysst story, nytt spelsätt och mycket nöje i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 San andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Fahrenheit absolut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Resident Evil 4 lade jag min röst på. Det stog emellan det och Metal Gear Solid 3: Snake Eater , men efter nogrann betänksammhet fastslog jag mitt val. Jag är förvisso inte en grafikbög, men hurdant det här spelet ser ut får en att runka lite lätt på handkontrollen. Storyn är inte speciellt engagerande som MGS. Dock är den perfekta kontrollen, grafiken, spelmekaniken, miljön osv, av guld värd. GTA:SA till PC eller XBOX har jag inte spelat. Annars hade nog min röst fallit för det. Redigerad 20 februari, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 CoD 2 lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Counter strike Source släppdes i början av Januari 2005 eller? Half-Life 2 Lost Coast borde väl finnas me elller gills inte till lägg på spel? Vote: Null votar senare.. HL2 och CS:S släpptes i slutet på 2004. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Half-Life 2 Lost Coast borde väl finnas me Det är ju inget spel det är ju ett jävla tech demo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Locomotion, visst, inte från 2005 men varken GTA:SA eller WoW är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Metal Gear Solid: Snake Eater Storyn, grafiken, CQC m.m. gör det till ett av de bästa spelen någonsin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Locomotion, visst, inte från 2005 men varken GTA:SA eller WoW är det WoW hade Europa- release i Februari, förra året. San Andreas släpttes till PC i Juni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 WoW hade Europa- release i Februari, förra året. San Andreas släpttes till PC i Juni. Till PC ja, om man inte köpte det till PlayStation2 den 28 Oktober 2004 då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Ja, men det släpptes iallafall till PC förra året. Så det räknas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Min röst går lätt till CoD 2. Varför? Så jävla bra grafik och ett jäkla roligt spel med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 World of Warcraft. Tror inget spel har sålts i så många ex på så kort tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Metal Gear Solid: Snake Eater Storyn, grafiken, CQC m.m. gör det till ett av de bästa spelen någonsin Håller...med...totalt! P.S. Jag ser en Matteus i din sign... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Var på tiden att detta togs upp igen Men men, mycket svårt val, blev mellan MGS3: Snake Eater, Resident Evil 4 och World of Warcraft. Alla 3 skulle fått mina röster om det gick att lägga fler Men WoW får tillslut min röst då den har en alldeles underbar atmosfär och en fängslande spelstil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts