Ridde Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Jag har sökt men utan framgång, därför får jag skapa en ny tråd om detta. Jag har lyckats hitta1-2 ställen på höga byggnader där man kan hitta fallskärmar, som man (som jag antar) ska använda till att hoppa från byggnader med En av dessa är en gigantisk skyskrapa i SF, Nu tänkte jag höra med er om ni vet några fler ställen? eller ngt som vore ännu bättre, finns det någon möjlighet att köpa fallskärmar?? Redigerad 20 februari, 2006 av Ridde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Du får en fallskärm varje gång efter du suttit i ett flygplan, du måste bara ha klarat flygskolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Vad sägs om "Sears" i LS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ridde Skrivet 20 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Keep em comming... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Mount Chiliad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Det är roligare att hoppa utan fallskärm, ner i vattnet. Från höga höjder, alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Det finns en fallskärm på ett tak i LV.,där det också finns en helikopter..kommer bara inte ihåg vart den byggnaden var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Det finns en fallskärm på goldengate bron uppe på en stolpe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts