Brooks Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Hej, Jag undrar om man på nåt sätt kan göra sig av med något av vapnen, typ spade eller batong etc. ? Det är så att det verkar som om en batong i min inventory hindrar mig från att plocka blommor, så jag undrar vilken knapp man tycker på för att kasta batongskräpet? (Jag kör spelet på PC) Hälsn, B. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Hej, Jag undrar om man på nåt sätt kan göra sig av med något av vapnen, typ spade eller batong etc. ? Det är så att det verkar som om en batong i min inventory hindrar mig från att plocka blommor, så jag undrar vilken knapp man tycker på för att kasta batongskräpet? (Jag kör spelet på PC) Hälsn, B. TAB tror jag. Eller CAPS LOCK. : EDIT: När du står "över" vapnet trycker du TAB eller Caps. Redigerad 20 februari, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brooks Skrivet 20 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Jaha, där ser man! Det ska jag testa ikväll. Om jag står "på" en blomma, så kan jag testa dessa knappar så kanske den frågar om jag vill "replace:a" det vapnet med blommorna. TAB har jag assign:at till svara i mobiltelefon och mina stats, men det kanske funkar ändå, att plocka vapen med. Tack för svar!! B. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Hur gör man på ps2 ????? för jag har gjort något så jag inte förlorar vapen när jag dör/blir tagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Men det finns ingen knapp eller på något annat sätt bli av med vapen? För jag skulle vilja bli av med knogjärnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonathan161 Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Hur gör man på ps2 ????? för jag har gjort något så jag inte förlorar vapen när jag dör/blir tagen. Du har blivit pojkvän till sjukhus tjejen och polis tjejen för då förlorar man inte vapnen, det tycker jag är störigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts