kalle.b Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Hej jag har tänkt köpa denna prudukt LINKSYS NETWORK STORAGE LINK USB 2.0 och koppla in den till mitt 5 uttags modem från bbb som jag snart får. Men enligt Recensionerna så måsta man typ formatera sin hårddisk till ext2 eller ext3. Och om jag inte har fel så är väl dom till linux men jag har ju windows xp. Fast jag har en Lacie 205gig hårddisk. Men jag vill gärna veta om det kanske funkar med min hårddisk LACIE PORSCHE DESKTOP 250GB EXTERN USB 2.0 men när jag tittat på egenskaperna på hårddisken så står det att det är maxtor i maskinvarar fliken. Om ni har nått förslag på nån annan lagrings server, skriv då skriv det här. Men just nu så tänker jag köpa den jag vet inte om det finns nån bättre som för under 1300kr. En fråga till. Man kan väl dela ut filer precis som den vore en publik server. Har tänkt använda den som det. Asså inte bara lokalt. Jag är inte den kunnigaste på datorer //Ja det var allt. //Kalle.b Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Varför har du gjort en till tråd, det var ju bara tolv minuter sen du gjorde den förra?! Egentligen ska du inte ens göra två trådar. *rapporterad* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 19 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Förlåt asså jag vet inte hur det har blivit 2 trådar. Var det 12 minuter emellan? Hur kunde det ske? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Det kunda iaf ske. Och som Azore sa i den andra topicen. Använd datorhjälps topicen. *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts