StellHell Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 ingen av dom! båda är lika fula, dåliga och äckliga Haha, fördommar är alltid skoj. Hur kan dom vara äckliga bara för dom gjorde musik som inte du uppskattar? bah, fuck it.. T: Vilka fan är det? Jag vet vem 2pac är tack vare Cortez. Biggie har jag ingen aning om och jag har inte hört något från någon av dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Iron Maiden ser ju ut som de legat i skräpkorgar... De här 2 duschade i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 HETTONNN!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Haha, fördommar är alltid skoj. Hur kan dom vara äckliga bara för dom gjorde musik som inte du uppskattar? bah, fuck it.. T: Vilka fan är det? Jag vet vem 2pac är tack vare Cortez. Biggie har jag ingen aning om och jag har inte hört något från någon av dom. Du har kanske sett den där videon med puff daddy och nelly? Det är han som är på ett plakat i bakgrunden och jan dom "hyllar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Mike Skinner aka the streets Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Tupac har faktiskt gjort en del okej låtar - lyssnar egentligen inte på hiphop. Har dock inget emot det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Hum.. Har hört biggie I Runin' med 'Pac och Biggie. Biggie erkänner I allafall att han är fet då. Nä, Tupac. ONLY. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 2Pac, det är bara att kolla vem som hade mest känslosamma låtar, vem som blev mest känd, vem som behövde hjälp av den andra för att bli känd från början, och vem som fortfarande aktivt släpper skivor trots... ja. Även om Eminem har förstört flera av låtarna genom sitt urkassa producerande på 2Pac's låtar. Jag tycker att Dre skulle fått göra jobbet. Även om 2Pac kanske inte hade hållt med... 2pac e så känd idag för att han dog först och alla reklam nissar utnytjade det med att göra en massa 2pac produkter...som du ser "makaveli wear", biggies död var inte lika stort för att det var väntat, biggie hade osså känslosamma låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) 2pac e så känd idag för att han dog först och alla reklam nissar utnytjade det med att göra en massa 2pac produkter...som du ser "makaveli wear", biggies död var inte lika stort för att det var väntat, biggie hade osså känslosamma låtar Makaveli wear kom först året 2003, och det startade hans mamma. Skulle inte kalla henne en "reklamnisse". Vad annat? Biggie dog bara ett par månader efter Tupac... Redigerad 23 februari, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 23 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 biggie hade osså känslosamma låtar Som ? inte för att han inte har utan för jag vill bara kolla om dom är bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts