YooSho Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Själv tycker jag 2pac. men Biggie var också skön rappare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Av dom 2, Tvåpack. Tycker dock inte om någon av dom särskilt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 2Pac, det är bara att kolla vem som hade mest känslosamma låtar, vem som blev mest känd, vem som behövde hjälp av den andra för att bli känd från början, och vem som fortfarande aktivt släpper skivor trots... ja. Även om Eminem har förstört flera av låtarna genom sitt urkassa producerande på 2Pac's låtar. Jag tycker att Dre skulle fått göra jobbet. Även om 2Pac kanske inte hade hållt med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 2Pac. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) Tupac är den enda av de två jag har hört så det får bli honom. Han är åtminstone den bästa rapparen jag känner till. Det är inte precis min musiksmak om man säger så men 2pac gillar jag. EDIT: Ursäkta, halkade lite på orden där. Redigerad 19 februari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Tupac är den enda av de två jag har hört så det får bli honom. Han är åtminstone den bästa rapparen jag känner till. Det är inte precis min musiksmak om man säger så men 2pac gillar jag. Röven röven röven. Me is tycking like du is tycking.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 2Pac 4 Life! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Tupac är ju kändast, bäst och allt mest av donm, precis som Cortez säger.. Biggie låter ju hemskt. Hans röst alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Pacman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 "vilka faan är de?"... Jag vet ju vilka de är men jag har inte hört nån musik av dem... Så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Votar för någon annan. Tycker Dr.Dre är den bästa istället.2pac är ju bättre än biggie men inte Dr.Dre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Tupac, representin'. Även om N*Sync har haft betytt mer för musikvärlden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 ingen av dom! båda är lika fula, dåliga och äckliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Ingen av dem/någon annan: Grandmaster Flash, Afrika Bambaataa m fl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Tupac, representin'. Även om N*Sync har haft betytt mer för musikvärlden. KISS gjorde en del låtar till N*Sync. Woho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 ingen av dom! båda är lika fula, dåliga och äckliga Iron Maiden ser ju ut som de legat i skräpkorgar... De här 2 duschade i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Har bara hört 1-2 låtar av Biggie, så jag tycker inte jag kan jämföra dom än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Någon annan. Duuh? Afrika Bambaataa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 KISS gjorde en del låtar till N*Sync. Woho. Sellouts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 2pac är den enda jag hört talas om så jag röstar väl på honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts