P1rsson Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Så, har precis spelat klart mina sista spel på datorn, Age of Empire III och Call of Duty 2. Så nu behöver jag lite ideer om vilket spel jag ska fixa. Nya och bra spel som jag redan har och som ni inte behöver rekomendera: Age of Empire III Call of Duty 2 Splinter cell CT The movies Rome total war barbarian Invasion Swat 4 Civilizaton IV Sim city 4 Nhl samt Fifa Fear Area 51 Brothers in arms Half Life 2 Full Spectrum Warrior Sims 2 GTA san andreas Observera att det ska vara spel på PC och gärna Singple Player Så skriv ner spel som ni verkligen tycker är bra och rekomenderar utöver dessa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) Black Slaget Om Midgård 2 (kommer ut snart) Battlefield 2 StarWars Battlefront II Shadow Of Colossus (verkar grym) Redigerad 19 februari, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 19 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Black Slaget Om Midgård 2 (kommer ut snart) Battlefield 2 StarWars Battlefront II Shadow Of Colossus (verkar grym) Black - Ej PC Slaget Om Midgård 2 - Har som sagt inte släppts Battlefield 2 - Bara kul multiplayer StarWars Battlefront II - Detta är också bara kul online Shadow Of Colossus - Ej på PC Men tack iaf för tipsen och ös på bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Halo kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Halo kanske? Som inte släppts på PC ännu... de har precis börjat utveckla det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Som inte släppts på PC ännu... de har precis börjat utveckla det. Det första Halo finns visst på dator Mitt 700:ade post Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Det första Halo finns visst på dator Mitt 700:ade post Ah... tänkte på 2:an.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Max Payne 2 (väldigt bra, men kort) Alan Wake (inte släppts än men är som Max Payne fast mycket coolare) Bulletproof Tony hawk (alla spelen från TH pro skater 4 och uppåt är bra) Need For Speed (har bara spelat NFS underground, men tror att uppföljarna är lika bra) Star Wars knights of the old rebublic (har bara spelat 1 men tvåan är lika bra, detta är ett spel som kanske inte är så jätte kul men det är väldigt lågnt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Rise of Nations: Thrones and Patriots Farcry Doom 3 Quake 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Morrowind måste vara ett av de bästa singelplayer-spel som finns. Man kan sitta i evigheter utan att det tar slut. Game of the Year-edition (GotY) ska det vara, innehåller de två expansionerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Jag kan inte se Prince of Persia på listan? Inte heller Hitman serien och Max Payne serien. Ordna också Indigo Prophecy. Du borde även testa Gun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Chronicles of riddick: escape from butcher bay riktigt ballt spel, du ska fly ifrån ett fängelse, det går ut på att tänka och utföra tjänster för medfångar för att komma vidare, döda fiender, välja om du ska smyga dig igenom eller leka terminator och skjuta allt som rör sig fantastiskt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Så, har precis spelat klart mina sista spel på datorn, Age of Empire III och Call of Duty 2. Empires. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 TES:Morrowind och Knights of the old republic 1 & 2 är 3 spel som du borde testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Worms-serien! ..och GTA Vice City, damnit. det är aldrig för sent att spela det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts