RavenE Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) Nu ska det avgöras! Den klassiska webbläsaren Explorer, eller "Nykomlingen" Firefox? Själv föredrar jag Firefox av två anledningar: Snabbare surfning och en bra popup-blockerare. Edit: Gillar även den lilla rutan uppe till höger där man kan skriva in nått och söka på google direkt, istället för att ladda hem Google Toolbar... Redigerad 19 februari, 2006 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 IE.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 EldRäven ftw. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Har bara testat IE så! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Firefox. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Vote:FF ...hur många sånna här trådar finns det nu? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Vote:FF ...hur många sånna här trådar finns det nu? Vet inte...jag sökte men hittade ingen. Men jag kanske inte sökte så bra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Jag använder FireFox. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 IE Fortfarande. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Använder fortfarande firefox, blir tvungen att använda IE i skolan dock Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Använder FF, IE, och avant browser vote: Annat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 FF. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Vet inte...jag sökte men hittade ingen. Men jag kanske inte sökte så bra Du söker inte bra iaf.. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=24642&hl= *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts