Foo Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Låten heter altså "Efter Idag" anagligen eftersom den på engelska heter: After Today... och är med i filmen Janne Lånben The Movie. Jag måste ha låten på svenska NU, och jag undrar om nån vet var man kan få tag på den? Det är en tjej som vill ha den & nu är jag snäll & hjälper henne!, och jag hoppas att ni hjälper mig.. TACK SÅ JÄTTEMYCKET, den som hittar den får en kram! och om nu har den får ni gärna skicka den på min MSN: IamDavej@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 (redigerad) Den där en "tjejen" är inte möjligtvis hon där som du försöker "få". Men jag kan väl försöka hjälpa dig att söka efter den Men har tyvärr bara bearshare så det blir svårt. Redigerad 18 februari, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Jag har filmen. Ge mig adress så kan jag slå in och skicka den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 18 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Den där en "tjejen" är inte möjligtvis hon där som du försöker "få". Men jag kan väl försöka hjälpa dig att söka efter den Men har tyvärr bara bearshare så det blir svårt. Haha, det kan man tro... men så är det inte... Det är en annan... i reserv (en reserv om det skiter sig) ...haha nää... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Fel forum? eller whatever, jag är ju ingen mod, direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 18 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Fel forum? eller whatever, jag är ju ingen mod, direkt Mjo, det kan hända... men syftet med tråden är en allmän... även om innehållet är musik... så det är en tolkningsfråga.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Jag hittar den bara på engelska men jag kan fortsätta leta efter den på svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Om du vill så kan jag översätta den engelska och sjunga den på svenska och skicka till dig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 19 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Om du vill så kan jag översätta den engelska och sjunga den på svenska och skicka till dig ? Ja det får du gärna göra för mig... frågan är om tjejen tycker det går lika bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Ja det får du gärna göra för mig... frågan är om tjejen tycker det går lika bra... Haha, nej men då struntar jag i det ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts