StellHell Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Iiich.. Ork, vägrar göra en. för då sitter jag bara där i flera timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Orkar inte göra en ny.... skulle nån kunna göra nått åt mig så vore jag tacksam... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 http://img371.imageshack.us/img371/5706/nyahus3kj.gif Du kan placera mig vart du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Flyttade över och pillade. Inte jag som gjort bussen, den passar inte ens in ordentligt. http://img303.imageshack.us/img303/181/lux23au.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 19 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) Downtown eller Seaside? EDIT: Meh, tar Seaside. Ska nog fylla den innan Downtown. Redigerad 19 februari, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) Fy vad dålig den nya templaten är. Jag höll på att göra en i den gamla, men innan jag blev klar tittade jag till på sidan och upptäckte att ni bytt. Tomten är ju mindre nu! Perspektivet är ju egentligen inte så mycket bättre, bara färgen. Jaja, jag får bidra med mitt omgjorda residence, då: (ursäkta tomrummet ovanför, det får redigeras bort - gjorde det nämligen i Imageready) Jag vill ha det neråt-höger från Bobbos, tack! Alltså, ordningen Siana-Bobbo-jag. Redigerad 19 februari, 2006 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Fy vad dålig den nya templaten är. Jag höll på att göra en i den gamla, men innan jag blev klar tittade jag till på sidan och upptäckte att ni bytt. Tomten är ju mindre nu! Perspektivet är ju egentligen inte så mycket bättre, bara färgen. Jaja, jag får bidra med mitt omgjorda residence, då: (ursäkta tomrummet ovanför, det får redigeras bort - gjorde det nämligen i Imageready) Jag vill ha det neråt-höger från Bobbos, tack! Alltså, ordningen Siana-Bobbo-jag. Perspektivet är bättre. Det gamla gick inte att göra snyggt på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Ändra till den här istället. http://img393.imageshack.us/img393/4544/done2vs.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Sätt mig någonstans på seaside http://img368.imageshack.us/img368/7285/pixla4uc.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Tillfällig bostad is tha shiat!!! Sätt mig ganska när vattnet.... så kan jag nakenbada varje morgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Gjorde ett hotel till sådanna som inte vill, orkar eller kan göra ett eget hus. Sun_Scrape_Apartments.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Gjorde ett hotel till sådanna som inte vill, orkar eller kan göra ett eget hus. Snyggt Notera att det står SS på skylten, med en speciell text Jag flyttar in tills vidare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Gjorde ett hotel till sådanna som inte vill, orkar eller kan göra ett eget hus. Håller mig till min kartong tills jag har gjort en egen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Snyggt Notera att det står SS på skylten, med en speciell text Jag flyttar in tills vidare! Sweet... btw, SS står för SunScrape Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) Hejsan hoppsan. Jag valde att bygga en bordell den här gången. Namnet på den är "Corleones Bajsiga Bordell", vilket det finns en förkortning för skrivet på flaggan. Även här fick några fåglar gästa. Ett äppelträd gjorde sig plats. Likaså några rutor till höger, vilka jag inte riktigt har kommit på vad de ska föreställa. Fint är det i alla fall. http://img335.imageshack.us/img335/4269/housetemplate0gw3yh.png Vad tycks? Redigerad 19 februari, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) Gjorde ett hotel till sådanna som inte vill, orkar eller kan göra ett eget hus. Ett Nazist-högkvarter! Men snyggt var det. Corleone: Härligt! Jojje: Vore det inte trevligt med en strand längs kusten? Redigerad 19 februari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) Gjorde ett till hus, det är så kul att göra pixelhus! Lägenheter för dom som inte kan/orkar göra hus och en liten butik nedanför. Placera den gärna i Downtown. http://img419.imageshack.us/img419/5347/downtown4oy.gif Redigerad 19 februari, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Hejsan hoppsan. Jag valde att bygga en bordell den här gången. Namnet på den är "Corleones Bajsiga Bordell", vilket finns en förkortning för skrivet på flaggan. Även här fick några fåglar gästa. Ett äppelträd gjorde sig plats. Likaså några rutor till höger, vilka jag inte riktigt har kommit på vad de ska föreställa. Fint är det i alla fall. http://img335.imageshack.us/img335/4269/housetemplate0gw3yh.png Vad tycks? Gulligt ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Alla är välkommna till mitt tält för att grilla korv över elden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Alla är välkommna till mitt tält för att grilla korv över elden! Spara inte i JPG, det blir så grynigt då =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts