Bobbo Viking Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Det är inte pixlat. Nej, men nog är det fint? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Själva grejjen med detta är att man ska göra huset själv Joo men jag kan inte de blir inte bra när jag gör de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Nej, men nog är det fint? Självklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Det är inte pixlat. Mjaaää... Den är inte hel-pixlad, men grunden är det ;D och ljussättningen är gjorde i PS ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Du kan gärna få bo i rabarberfarmen också! Vem pratar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Gör något som passar åt mig så är ni goa grabbar. HOWHOW, Du får min kartong att bo i medan någon gör ditt hus ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Ersätt mn gamla lada med min missbildade Pyramid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Vem pratar du om? Dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 19 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Eftersom alla tjatar så kommer jag att börja på en ny stad, med en ny template Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) Eftersom alla tjatar så kommer jag att börja på en ny stad, med en ny template Jaaaa! Demokratin har åter segrat! EDIT: Såg att de nya templaten är färdiga. Vackert. Redigerad 19 februari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Eftersom alla tjatar så kommer jag att börja på en ny stad, med en ny template Yippey! Jag gjorde ju mitt hus på "rätt" sätt, sen blev det kuk när jag skulle klippa det på templaten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Jag håller på med ett hus nu ^^, får se om det blir något snyggt, har bara gjort grunden hittills. Alla de andra husen nu då ? Vart tar dem vägen ? Måste de göra om sina hus eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Någon som kan göra en förfallen studio till mig? Frenzy Records. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 19 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Alla de andra husen nu då ? Vart tar dem vägen ? Måste de göra om sina hus eller ? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Vi borde egentligen bestämma oss för en viss skala, så till exempel bilar blir helt olika stora. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Mitt första pixe-arbete http://files.upl.silentwhisper.net/upload6/Bobbo_Viking.PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Men korsningarna är ju snea... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Mitt första pixe-arbete http://files.upl.silentwhisper.net/upload6/Bobbo_Viking.PNG Snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Snyggt Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Eftersom alla tjatar så kommer jag att börja på en ny stad, med en ny template Yay. Ska börja bygga nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts