StellHell Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Nej, jag hade testat den och jag hade aldrig sett skillnad. Det var nu jag såg på ikonen att den tar bort vitt. Vitt är standard, men inställningen är inte att ta bort vitt. Det är helt enkelt att ta bort den färgen du har valt som andra färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Vart e nya topicen Bild på min lan hall http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...st&id=16420 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Greja en topic med det nya templaten snart då är det inte enklare att hålla på med det i photoshop btw? så man har ett layer/hus och på någon sekund kan flytta om husen om det inte passar? bara en tanke... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 (redigerad) Vitt är standard, men inställningen är inte att ta bort vitt. Det är helt enkelt att ta bort den färgen du har valt som andra färg. Ja, jag märkte det nu när jag fixade ihop lite städer. Greja en topic med det nya templaten snart då är det inte enklare att hålla på med det i photoshop btw? så man har ett layer/hus och på någon sekund kan flytta om husen om det inte passar? bara en tanke... Jag inte kunna sig på sånna grejjer va? Så... Leifi... PLOMEROS... Jag startar den nya tråden nu. Nya GTA PixelCity Redigerad 2 september, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts