L_Voll Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Om vi ska göra en ny stad, kanske det är bättre att göra en tråd också, så slipper man bläddra igenom 39 sidor i onödan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Någon som har hela staden utan hus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Jag kan fixa allting sen, grunder och så. Jag har faktist tänkt på att dra upp denna tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Åhh bra. kan du lägga in hus och sånt då också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 (redigerad) Åhh bra. kan du lägga in hus och sånt då också? Ja jag kan försöka med det också. Men det blir inte idag. Dock så kan jag förbereda inför projektet idag. Fast det blir en ny grund som är rakare. Samma vinkel, men lite annorlunda. Redigerad 1 september, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Ja jag kan försöka med det också. Men det blir inte idag. Dock så kan jag förbereda inför projektet idag. Fast det blir en ny grund som är rakare. Samma vinkel, men lite annorlunda. bra bra bra. kan du inte göra en ny tråd när du är klar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 bra bra bra. kan du inte göra en ny tråd när du är klar då? Jo... BTW: Jag kan meddela att templaten är klar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Jo... BTW: Jag kan meddela att templaten är klar! bra. kan du lägga upp den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 (redigerad) bra. kan du lägga upp den? Tar det helst i min tråd men... Edit: Fast jag har en tråkig nyhet... Jag vet inte hur man klipper in, kan någon lära mig det? Redigerad 1 september, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Tar det helst i min tråd men... Edit: Fast jag har en tråkig nyhet... Jag vet inte hur man klipper in, kan någon lära mig det? hur menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 hur menar du? Asså jag vet inte hur man klipper in byggnaderna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Asså jag vet inte hur man klipper in byggnaderna... tror att du bara sätter in plattan med huset över en tom platta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Tar det helst i min tråd men... Edit: Fast jag har en tråkig nyhet... Jag vet inte hur man klipper in, kan någon lära mig det? Archemras Kopierings-Tutorial: (I Paint!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 1 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Mjo, det här tar tillbaka minnen. Någon annan får hålla i det här, jag är rätt så upptagen. Skolan, Oblivion, Silent Hill etc.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Bra nu börjar det ta fart. är staden klar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 1 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Det kan man säga, jag lägger ner projektet. Någon annan får fortsätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 (redigerad) Då kör jag vidare! Nu när jag ändå har fixat en ny template. Jag tycker själv att vi borde skapa en ny tråd och göra om allting. Nu när vi har en rakare template. Archemra, tack! Jag känner igen hela paint och är typ proffs på det, men den funktionen hade jag ingen aning om! Alltid undrar vad det där var! Redigerad 1 september, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Archemra, tack! Jag känner igen hela paint och är typ proffs på det, men den funktionen hade jag ingen aning om! Alltid undrar vad det där var! Skojar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 (redigerad) Skojar du? Nej, jag hade testat den och jag hade aldrig sett skillnad. Det var nu jag såg på ikonen att den tar bort vitt. Redigerad 2 september, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Hur gåre nu då? blir det något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts