Jojje Skrivet 19 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) Uppdaterat. Hoppas jag inte glömt någon nu... EDIT: Gomorron. Redigerad 19 februari, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Hmm, suttit och pillat med denna i några timmar nu, ville inte gå och lägga mig förrens den var färdig http://files.upl.silentwhisper.net/upload5/kalan_kopiera.gif Kommentera gärna. Holy macarone! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) Paint ftw! Hittade några av mina gamla bilder.. Minnen http://www.home.no/nukemania/Pixelcity/gizmo/ http://www.home.no/nukemania/annat/sigani.gif Jaa Dom kommer jag ihåg. *edit* Jojje: Kan inte du göra om grunden så att den är rätt? Alltså såhär: Redigerad 19 februari, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 19 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Blir ett jäkla jobb med att flytta hus och sånt, så nä... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Blir ett jäkla jobb med att flytta hus och sånt, så nä... Men om vi gör en ny stad då, som är rätt? Jag kan skaffa en grund om det är problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 19 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Som jag sa, blir lite jobb att flytta de gamla husen till de nya grunderna. Vi avvaktar för tillfället, får se om det blir något sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Jag bor i en låda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Jag bor i en låda... Am I living in a box? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Men var ritarn ni era hus? Jag är skitdålig på paint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Någon länk till tutorial ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Någon länk till tutorial ? Bara gör på känsla. Du ser ju om det blir rätt eller fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) Byt ut min lada mot detta huset! Mah van is teh shit, yo! http://img112.imageshack.us/img112/7826/intesaf6uw.png Edit: Gjorde en lekplats http://img75.imageshack.us/img75/5664/lekplatshelvete0du.png Redigerad 19 februari, 2006 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 19 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Jag har en pixel-tutorial här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Jag har en pixel-tutorial här. Enligt den så är de flesta husen felbyggda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 19 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Meh. Vi bygger som vi vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) Här e mitt för tillfället iaf. Om Corleone kom med till city of fame så tycker jag(min åsikt alltså) att Patrik också borde komma dit. jag vet inte jag som dömmer men patris va ju cool. Redigerad 19 februari, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Hur många får man lägga upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Som jag sa, blir lite jobb att flytta de gamla husen till de nya grunderna. Vi avvaktar för tillfället, får se om det blir något sen. Du gör som du vill, men det blir ju bara mycket mer jobb om du väntar. Sianas hus till exempel, är skitsnyggt, men ser helt sjukt fult ut på den här grunden eftersom den är fel. Gör som du vill, jag får nöja mig med mina egna grunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Gjorde en bar nyss, vad tycks?Black_Box.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Nån som kan göra ett hus till mig? gärna ett varg bo eller nått sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts