CurunirOfValinor Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 (redigerad) Hallå kan jag få svar på hur man trycker för att visa husen jag har3 hur på lager :'( Titta i alla fall igenom inläggen efter ditt första. Här laddar du upp bilderna (tryck på här ) Redigerad 8 mars, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adsky Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Titta i alla fall igenom inläggen efter ditt första. Men man kan ju inte göra ett Acc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Men man kan ju inte göra ett Acc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Men man kan ju inte göra ett Acc Klicka på "Register new user" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 (redigerad) Klicka på "Register new user" Tror de e fult eller liknade.. fullt Återkommer nog med någon konstruktion av något slag senare. Redigerad 8 mars, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 (redigerad) Men man kan ju inte göra ett Acc Ok, ladda upp det på www.imageshack.us istället. Redigerad 8 mars, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 (redigerad) Edit: Fan, dubbelpost. Redigerad 8 mars, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Kan man forfarande få ett hus? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Kan man forfarande få ett hus? :'( Bra att du drog upp en gammal tråd, men anyways, nej jag tror att det är ganska dött... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Bara jag som blev sugen på en ny omgång av GTACity? Nu tror jag t.o.m. att jag kan göra ett huffsat fint hus själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Skulle jag skapat en ny tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Skulle jag skapat en ny tråd? Du kunde ha struntat i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Skulle jag skapat en ny tråd? Nejdå, enligt min åsikt så är det lugnt att dra upp lite äldre trådar, så länge du har något vettigt att tillföra. Och det måste jag ändå säga att du hade! Men testa att göra ett hus själv, vettja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Nejdå, enligt min åsikt så är det lugnt att dra upp lite äldre trådar, så länge du har något vettigt att tillföra. Och det måste jag ändå säga att du hade! Men testa att göra ett hus själv, vettja! jag har redan gjort en pub som heter "shorty's" eftersom mina vänner kallar mig det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Någon som vet hur dem får in husen i städerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Någon som vet hur dem får in husen i städerna? Det var jojje som höll i det där, du får kontaktta honom på nåt sätt. Annars så tar du bara bilden där du vill lägga in din pub, lägger in den, och laddar upp den på nytt! Förresten så dubbelposatde du precis, vilket inte är tillåtet på det här forumet. Använd edit-knappen nästa gång, vettja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 (redigerad) Det var jojje som höll i det där, du får kontaktta honom på nåt sätt. Annars så tar du bara bilden där du vill lägga in din pub, lägger in den, och laddar upp den på nytt! Förresten så dubbelposatde du precis, vilket inte är tillåtet på det här forumet. Använd edit-knappen nästa gång, vettja! ok,men hur ska jag lägga in den i staden? ska jag bara skära ut bildn och lägga över det ställe jag vill ha den på? me so sorry. Redigerad 31 augusti, 2006 av chosen_one Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 ok,men hur ska jag lägga in den i staden? ska jag bara skära ut bildn och lägga över det ställe jag vill ha den på? me so sorry. Helt riktigt. Ursäkten godtags. Åtminstånde av mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Skulle vara kul att starta en ny tråd med det här. ok, e ny här på forumet. kan inte allt men jag lär mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Ååh, gamla minnen som väcks till liv ^^. Jag satt och gjorde en egen liten stad vid den här tiden, jag var helt... förälskad ?, i att göra pixelsaker då Askul, kanske ska göra om det projektet någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts