Dusse Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Det måste ligga på Seaside? Som sagt kan jag inte se Seaside och jag tittade bara på "de stoora, fina bilderna" på förstasidan. Men din är snygg, väldigt nära gränsen till väldigt snyggt. Jo, det ligger på Seaside. Tänkte inte på att alla inte kan se den delen. Tack, hur som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) Jo, det ligger på Seaside. Tänkte inte på att alla inte kan se den delen. Tack, hur som helst Ditt hus är ju proffsigt!!! No1 PRO!!! ----------- Jag förlänge den översta "sektionen" så att den blev lika lång som de undre "sektionerna"... Sen undrar jag vilken vinkel ni föredrar, A eller B? Redigerad 2 mars, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Ditt hus är ju proffsigt!!! No1 PRO!!! ----------- Jag förlänge den översta "sektionen" så att den blev lika lång som de undre "sektionerna"... Sen undrar jag vilken vinkel ni föredrar, A eller B? B ser estetiskt bäst ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Testade också utan antenner, är det bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Testade också utan antenner, är det bättre? Vekligen inte! nu ser det bara ut som nåt stort fult..öhm..monument. förresten så gillade jag B på den förra bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Kommer med ett till otroligt exempel: http://doctordoom.phpnet.org/portfolio/pix...ievalcastle.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Kommer med ett till otroligt exempel: http://doctordoom.phpnet.org/portfolio/pix...ievalcastle.jpg Fan va coolt, men han/hon som gjort det använder nog inte paint, btw vart hittade du den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Fan va coolt, men han/hon som gjort det använder nog inte paint, btw vart hittade du den? Hittade den på ett annat forum. Men det spelar nog inte så stor roll i vilket program man pixlar, det är bara det att paint är jobbigare att jobba i, jämfört med t.ex. Photoshop, annars är det precis samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 (redigerad) Här är min lilla skitsak. Edit:Du kan verkligen kapa flaggstången om du vill http://img125.imageshack.us/img125/1153/vcalex3dt.png Redigerad 4 mars, 2006 av VC_Alex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Näe! Min rabarber farm är borta :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 (redigerad) *Ganska meningslös tråd-upp-bumpning* Nooo, tråden håller verkligen på att dö. Satan. edit: Var det här spam? jag ber om ursäkt isåfall. Redigerad 6 mars, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Jojje fixa första bilden , tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adsky Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 HUR FAN VISAR MEN BILDERNA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adsky Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Hur visar man bilderna :'( har 2 hus på lager snälla snara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Här laddar du upp bilderna (tryck på här ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Ää.. orka göra nån jävla flygplats, jag bojkottar skiten. Jag river flygplatsen, det räcker med den lille lokala flygplatsen. Tack och hej leverpastej. (jag menar alltså att detn är 8 tomter till salu om ingen annan orkar göra en ny snygg flygplats. (Iof gratis men...)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 En inte alltför gammal version : http://img71.imageshack.us/img71/4944/muhuhu6eh.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 En inte alltför gammal version : http://img71.imageshack.us/img71/4944/muhuhu6eh.png Tackar , nu kan man iaf se den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adsky Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Hallå kan jag få svar på hur man trycker för att visa husen jag har3 hur på lager :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts