Spam Snuten Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 *Trumvirvlel* And finally!!! -NightHawks- helt egna Sears Tower: *bild* I pixelformat!!! *Trumpeter* *bild* Snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 OKej.. nu kände jag att jag inte pallade att leva på andra längre. Jag får svälja min stolthet och helt enkelt slänga upp mitt egen-konstruerade kebab-hak som jag gjorde nästan direkt när den här tråden skapades. Eftersom det som den sneeela archrema tyvärr inte var skalenligt, så får jag väl istället ta mitt. lite litet, dock. Jag skäms, det ska erkännas. Men här kommer den: WARNING THE FOLLOWING KEBAB-PIXEL-HOUSE IS MADE BY A REAL COOL AND SKILLED GUY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 OKej.. nu kände jag att jag inte pallade att leva på andra längre. Jag får svälja min stolthet och helt enkelt slänga upp mitt egen-konstruerade kebab-hak som jag gjorde nästan direkt när den här tråden skapades. Eftersom det som den sneeela archrema tyvärr inte var skalenligt, så får jag väl istället ta mitt. lite litet, dock. Jag skäms, det ska erkännas. Men här kommer den: WARNING THE FOLLOWING KEBAB-PIXEL-HOUSE IS MADE BY A REAL COOL AND SKILLED GUY Jag tycker det var ett sött litet kebabhak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Jag tycker det var ett sött litet kebabhak. Hehe, kanske det. Det lär ju lukta prima där inne också utan fönster och så Men, jag har verkligen ingen ork för att lära mig pixel-artens ädla konst, så det där får duga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 OKej.. nu kände jag att jag inte pallade att leva på andra längre. Jag får svälja min stolthet och helt enkelt slänga upp mitt egen-konstruerade kebab-hak som jag gjorde nästan direkt när den här tråden skapades. Eftersom det som den sneeela archrema tyvärr inte var skalenligt, så får jag väl istället ta mitt. lite litet, dock. Jag skäms, det ska erkännas. Men här kommer den: WARNING THE FOLLOWING KEBAB-PIXEL-HOUSE IS MADE BY A REAL COOL AND SKILLED GUY Naaw, va sött Men det ser lite fattigt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 (redigerad) Har haft problem med internet. Nu är jag tillbaka och under tiden har jag gjort denna. Den är ju inte på den normala templaten. Men vi kanske kan ha någon nytta av den? http://files.upl.silentwhisper.net/upload9/Freaky_Factory.PNG ---------------------------------------------------------------------------------------------------- http://files.upl.silentwhisper.net/upload9/Freaky_Factory_version_2.PNG Edit: Jag kan försöka mig på några requests... Redigerad 28 februari, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 (redigerad) Edit: Jag kan försöka mig på några requests... En hockeyrink!! Edit:Busiga jag quotar bilder :"> Edit 2;nu blev det visst helt segt Redigerad 1 mars, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 (redigerad) En hockeyrink!! Edit:Busiga jag quotar bilder :"> Edit 2;nu blev det visst helt segt Kan väll försöka. Men ska den vara på två plattor då? Fast att jag tagit bort vägen i mellan? Hmm Edit: Alla ni som har era ägg. Borde inte dom försvinna idag? Edit 2: Här har alla en dubbel housetemplate jag gjorde för hockeyrinken. http://files.upl.silentwhisper.net/upload5/VickeX_double_housetemplate.PNG Nu ska jag försöka mig på den. Redigerad 1 mars, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 (redigerad) Faan, Glömde. Jag ska fixa det. Edit: Så där! Något mer att klaga på? Känner för att göra om den till "break" från MTA. Redigerad 1 mars, 2006 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Känner för att göra om den till "break" från MTA. Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Kan väll försöka. Men ska den vara på två plattor då? Fast att jag tagit bort vägen i mellan? Hmm Edit: Alla ni som har era ägg. Borde inte dom försvinna idag? Edit 2: Här har alla en dubbel housetemplate jag gjorde för hockeyrinken. Nu ska jag försöka mig på den. Glöm det. Någon annan får försöka sig på det Ni har en dubbel där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Vad menar du? HAr du inte spelat banan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Fina grejer ni håller på med. Kan ja vara inneboende hos någon? JAG BEHÖVER ETT HEM...med plats för mina ninjor och diverse apparater(SNABLAR). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Gjorde en kyrka! Sätt den i New GTA City eller vad stadsdelen nu heter... http://img96.imageshack.us/img96/1627/pixelkyrka9bl.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Gjorde en kyrka! Sätt den i New GTA City eller vad stadsdelen nu heter... http://img96.imageshack.us/img96/1627/pixelkyrka9bl.png Naaw Men den är lite smal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Kan väll försöka. Men ska den vara på två plattor då? Fast att jag tagit bort vägen i mellan? Hmm Edit: Alla ni som har era ägg. Borde inte dom försvinna idag? Edit 2: Här har alla en dubbel housetemplate jag gjorde för hockeyrinken. http://files.upl.silentwhisper.net/upload5/VickeX_double_housetemplate.PNG Nu ska jag försöka mig på den. Weii Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Weii Glöm det. Någon annan får försöka sig på det Ni har en dubbel där. Ledsen att behöva vara den som berättar de sorgliga nyheterna för dig, men du har uppenbarligen missat hans senaste post. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Ledsen att behöva vara den som berättar de sorgliga nyheterna för dig, men du har uppenbarligen missat hans senaste post. Men någon kan ju testa. Jag gjorde ju en dubbel template Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Misslyckat orkar inte göra break. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Kan väll försöka. Men ska den vara på två plattor då? Fast att jag tagit bort vägen i mellan? Hmm Edit: Alla ni som har era ägg. Borde inte dom försvinna idag? Edit 2: Här har alla en dubbel housetemplate jag gjorde för hockeyrinken. http://files.upl.silentwhisper.net/upload5/VickeX_double_housetemplate.PNG Nu ska jag försöka mig på den. De dära kan bli en fotbolls plan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts