Pixel-man Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Finns de nån skillad snubbe som kan fixa till Globen i pixel-format? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Finns de nån skillad snubbe som kan fixa till Globen i pixel-format? Jag vet inte Men iallafall, min ladugård är klar... http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/Ladugarden.PNG EDIT: Oj, Den är lite stor jämfört med vägen Redigerad 28 februari, 2006 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Fräsch pool Martin men borde inte de små sträcken på kanten gå hela vägen runt? Faan, Glömde. Jag ska fixa det. Edit: Så där! Något mer att klaga på? Redigerad 27 februari, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Faan, Glömde. Jag ska fixa det. Edit: Så där! Något mer att klaga på? Tjaa, om det är halt på vägen så kanske man kasar ner i vattnet med sin bil, och det vore ju inte kul? =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Tjaa, om det är halt på vägen så kanske man kasar ner i vattnet med sin bil, och det vore ju inte kul? =D Nej, så något staket kanske skulle behövas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Då måste vi väl ha staket runt alla hus också? " Tjaa, om det är halt på vägen så kanske man kasar in i väggen med sin bil" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Då måste vi väl ha staket runt alla hus också? " Tjaa, om det är halt på vägen så kanske man kasar in i väggen med sin bil" Hus och vatten är ju två olika saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Nej, men! Jag kan inte göra staket Jag kände för att pixla idag. Här kommer en tennisbana Edit: Nu ska vi inte klaga på att sträcken inte är lika på båda sidor. Edit2: Fixade lite på den! Redigerad 27 februari, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Nej, men! Jag kan inte göra staket Jag kände för att pixla idag. Här kommer en tennisbana Edit: Nu ska vi inte klaga på att sträcken inte är lika på båda sidor. Borde vara inhängnat, annars så kommer det ju att flyga bollar överallt. Men du kunde ju inte göra staket så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Borde vara inhängnat, annars så kommer det ju att flyga bollar överallt. Men du kunde ju inte göra staket så.. Nej,men min ide var att även om man har staket så kommer bollarna flyga över och det blir ju jobbigt att hämta när det är staket. Edit:Här kommer en med staket. Jag kan inte göra. Men om men någon annan vill så kan dom gjärna försöka! Redigerad 27 februari, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Finns de nån skillad snubbe som kan fixa till Globen i pixel-format? Nja, jag är inte skillad därför blev resultatet uselt. Men det var ju värt ett försök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Nja, jag är inte skillad därför blev resultatet uselt. Men det var ju värt ett försök. Liite högre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 (redigerad) Nja, jag är inte skillad därför blev resultatet uselt. Men det var ju värt ett försök. Och lite rundare EDIT: Håller på med en egen. Redigerad 28 februari, 2006 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixel-man Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 (redigerad) Nja, jag är inte skillad därför blev resultatet uselt. Men det var ju värt ett försök. Haha, Bra försök i allafall Redigerad 28 februari, 2006 av Pixel-man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 (redigerad) *Trumvirvlel* And finally!!! -NightHawks- helt egna Sears Tower: I pixelformat!!! *Trumpeter* Redigerad 2 mars, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 (redigerad) *Trumvirvlel* And finally!!! -NightHawks- helt egna Sears Tower: I pixelformat!!! *Trumpeter* Snyggt! Redigerad 28 februari, 2006 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Jojje kan du fixa första bilden? jag ser den inte :'( Kan du flytta min Lan-hall til vänster om Ammo ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Snyggt! Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Nej,men min ide var att även om man har staket så kommer bollarna flyga över och det blir ju jobbigt att hämta när det är staket. Edit:Här kommer en med staket. Jag kan inte göra. Men om men någon annan vill så kan dom gjärna försöka! Yey! Nu kan jag spela tennis! Fin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Nej,men min ide var att även om man har staket så kommer bollarna flyga över och det blir ju jobbigt att hämta när det är staket. Edit:Här kommer en med staket. Jag kan inte göra. Men om men någon annan vill så kan dom gjärna försöka! Staketet var både fult, skevt och alldeles för högt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts