oscarw_89 Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 En volvo och en gubbe och en mindre bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 En volvo och en gubbe och en mindre bil. Nice Volvo! Kan du göra en buss med där det står OS guld? Tänkte på vinsten mot Finland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) En volvo och en gubbe och en mindre bil. Varken gubben eller Volvon är proportionerliga mot templaten. De är gjorda för att passa en mycket större template som använts i en tidigare PixelCity-tråd. Men den lilla bilen bör passa. Dessutom har jag gjort gubben, så försök inte stjäla credits! Redigerad 27 februari, 2006 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Dessutom har jag gjort gubben, så försök inte stjäla credits! Han sa iofs. inte att han hade gjort dom, men dom var iallafall snygga Fredrico. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jag kan inte se första staden, kan ni det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jag kan inte se första staden, kan ni det? Nej Jag vill att jojje flyttar mitt hus men han värkar inte se vad jag skriver eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jag kan inte se första staden, kan ni det? Jag kan, konstigt att den inte visas för vissa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jag kan inte heller se den... Skitskumt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jaha, nu försvann den för mig med. En ny host kanske skulle funka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Ja, kanske det... Jag håller på med ett hus... jag vet inte, en liten ladugård Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 kolla här sålänge då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Lägg till denna i Crap City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixel-man Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Tack för den bilden....kommer karnse stirra i timmar och karnse borde satsa på ett större....bättre projekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Lägg till denna i Crap City Den var ganska snygg tycker jag, om man gör lite improvements så skulle det kunna bli t ex. en fontän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jag har faktiskt haft i tankarna att faktiskt göra en stad dvs. inte bara raka vägar hit och dit utan lite olika storlekar på allt. osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Lägg till denna i Crap City Den var ju snygg får jag ta mig ett dopp? Redigerad 27 februari, 2006 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixel-man Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Lägg till denna i Crap City Snyggt Martin! Men den borede defenitift inte ligga i crap city! Redigerad 27 februari, 2006 av Pixel-man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Fräsch pool Martin men borde inte de små sträcken på kanten gå hela vägen runt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Han sa iofs. inte att han hade gjort dom, men dom var iallafall snygga Fredrico. Nä, jag ville bara göra mig till Och jag har endast gjort gubben, inte bilarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Snyggt Martin! Men den borede defenitift inte ligga i crap city! Jag tycker den ligger lite på gränsen, om man förbättrar den lite så skulle den kunna bli mycket snyggare. Jag gillar inte riktigt dom där strecken dock(på kanten till trottoaren), men om man tog bort dom så skulle det kunna bli grunden till något mycket större. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts