Spam Snuten Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Nytt MEGA-BAD hus kommer här! http://img233.imageshack.us/img233/526/magebad2tl.png men saknar housetemplate!! Snyft~~ Texten ser inte bra ut. Och template finns på första sidan? Kalan @ Ledsen om jag förvirrade dig. Redigerad 27 februari, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixel-man Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Jaha på så vis.....jo texten suger på text karnse nån kan fixa till den skulle va bra Kan inte nån skillad snubbe fixa Globen i pixel? Redigerad 27 februari, 2006 av Pixel-man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Tycker det är synd att det är så många som gör ett fint hus och sedan slänger på en gör kass text på det. + Att många gör konstiga cp hus som tar upp 10 block och är en robbot/megabadhus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Det var värst, Pixelpojk. Blev du inspirerad av min pool eller? Din badmadrass är förutom annan färg identisk med min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Det var värst, Pixelpojk. Blev du inspirerad av min pool eller? Din badmadrass är förutom annan färg identisk med min. Fast det är ju så en madrass ser ut. Svårt att rita på något annat sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixel-man Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Det var värst, Pixelpojk. Blev du inspirerad av min pool eller? Din badmadrass är förutom annan färg identisk med min. Jo ja...kan vell erkänna att jag tittade mycke på den men kopierade allafall inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Pixel-man har du problem att sluta göra oseriösa hus som kommer hamna i Crap City elleR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixel-man Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Pixel-man har du problem att sluta göra oseriösa hus som kommer hamna i Crap City elleR? Var Det En Fråga Eller Ett Påstående?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Put me to the right of Siana plx, Ja.. Eftersom att jag inte hade några ideèr på vad jag skulle göra så fick det bli en hål.. Och ja.. Om Sikorka blir orolig att jag har "Härmat" honom.. Så visst det tar jag.. Jag byter om han så vill det.. Redigerad 27 februari, 2006 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jojje, skulle du kunna vara snäll och spara de här 3 rutorna åt mig? (Det kanske tillochmed blir bara 2 rutor) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Jag har gjort... en plåtgrej, där det ligger... coca-cola-burkar och 2 sopsäckar, vad vi nu ska ha med dom att göra http://files.upl.silentwhisper.net/upload0/Uteliggarskjul.PNG Redigerad 27 februari, 2006 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Ingen som tyckte att mitt förslag med att placera ut fotgängare och bilar m.m. var bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jodå, men jag kan inte rita fotgängare/bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Ingen som tyckte att mitt förslag med att placera ut fotgängare och bilar m.m. var bra? Jo, det är väl ganska bra, fast man kanske ska ha skala enligt isåfall Redigerad 27 februari, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jodå, men jag kan inte rita fotgängare/bilar (STOR) http://rhysd.syntesis.org/tutorial/chapter5point1.html http://rhysd.syntesis.org/tutorial/chapter5point2.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Ah, Tack Simpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Varsågod. Ska ge mig på ett nytt bygga någon dag då jag inte har en massa läxor hängandes, förmodligen blir det på fredag eller i helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Ok, jag ska göra ett tegelhus nu, och en gubbe utanför (tror jag...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Ok, jag ska göra ett tegelhus nu, och en gubbe utanför (tror jag...) Gör en liten gubbe om du gör någon, inte en som den på tutorialen, dörrarna är ju ganska små på dom flesta husen här. Om den ska vara med här alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Nej, jag vet, dom e ju alldeles för stora i tutorialen, men jag kan ju göra en i mini-format För jag hade tänkt lägga upp det här sen EDIT: Det sket sig, och jag hade inte sparat, så det blev inget tegel-hus Redigerad 27 februari, 2006 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts