VickeX Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Se, så mycket vackrare det blev. http://img472.imageshack.us/img472/4463/baettre9yb.png Inga dåliga grejer du länkar till, Patrik. Ser ingen skillnad :"> Men. Hur fan gör du när du lägger till hus, Jojje? Jag hadde gjort vitt i bland annat ett fönster som man ser i ett fönster. Och i räcket på balkongen. För jag trodde du kopierade/klistrade in bilderna sen la dom dit med "gör färg2 otransparant(?)" saken. Och att du hadde vitt som andra färg. Så att man kunde see igenom det andra fönstret, och räcket. Aja du får fixa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Wow. Ända saken jag ser som är dåligt är skuggorna. Dom är kantiga. Skuggorna är bra. Eftersom allt oftast är kantigt i pixelbilder måste ju skuggorna också vara kantiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Skuggorna är bra. Eftersom allt oftast är kantigt i pixelbilder måste ju skuggorna också vara kantiga. Men man kan göra "fade out" effekt Skuggorna är ju inte så kantiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Wow. Ända saken jag ser som är dåligt är skuggorna. Dom är kantiga. Dom mest välgjorda skuggorna jag har sett iallafall(inom pixelart). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Ser ingen skillnad :"> Men. Hur fan gör du när du lägger till hus, Jojje? Jag hadde gjort vitt i bland annat ett fönster som man ser i ett fönster. Och i räcket på balkongen. För jag trodde du kopierade/klistrade in bilderna sen la dom dit med "gör färg2 otransparant(?)" saken. Och att du hadde vitt som andra färg. Så att man kunde see igenom det andra fönstret, och räcket. Aja du får fixa det. Jag tog bort hörn- strecket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Se, så mycket vackrare det blev. *BILD* Inga dåliga grejer du länkar till, Patrik. Du har iofs inte ändrat någonting, utan bara laddat upp precis samma bild (med samma filnamn) som Spam_Snuten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Du har iofs inte ändrat någonting, utan bara laddat upp precis samma bild (med samma filnamn) som Spam_Snuten. Snackar du om?! Jag har tagit bort hörnstrecket, säger jag ju! *L'Editation* Jaha, nu förstår jag. Läs Spam Snutens post under min. Redigerad 26 februari, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Du har iofs inte ändrat någonting, utan bara laddat upp precis samma bild (med samma filnamn) som Spam_Snuten. Som han skrev i sin tidigare post har han tagit bort hörnstrecket. Om du syftar på min post med bilden så editerade jag dit Sianas version men min gamla finns fortfarande som länk i hans quote nedanför. EDIT: Den gamla versionen Redigerad 26 februari, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Jaha, okej då förstår jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Kan du flytta mitt hust till vänster om Ammo nation? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Alltså, den översta bilden på sidan 1, för mig laddar den skitslött, som om man hade modem, och sen efter en liten stund så kan jag inte se den över huvud taget. Är det bara så för mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixel-man Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Nu kommer de ett hus till.....de karnse är lite udda men endå http://img514.imageshack.us/img514/6128/newbighouse7gl.png Som ni ser så svävar den stora.....klumpen Och så klart har jag gort ett bad-hus ^^ eller kladdade ner detta på typ 13 min... http://img503.imageshack.us/img503/2572/housetemplatpppp9ik.png Klaga inte! Redigerad 27 februari, 2006 av Pixel-man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 27 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Alltså, den översta bilden på sidan 1, för mig laddar den skitslött, som om man hade modem, och sen efter en liten stund så kan jag inte se den över huvud taget. Är det bara så för mig? Mm, försökte visa den manuellt med Firefox och det stog att det var något fel på den. Försökte ladda upp igen och lägga till, men det vart samma. Skitskumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixel-man Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Hehe Redigerad 27 februari, 2006 av Pixel-man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jag hade faktist samma idé i huvet... Asså att gör en bro... Glöm inte bort vem som var först (L_VOLL CORP.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jag försökte iallafall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixel-man Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jag försökte iallafall.. Du skulle behöva en Tutor/guide Så kan du nog bli bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Nu kommer de ett hus till.....de karnse är lite udda men endå http://img514.imageshack.us/img514/6128/newbighouse7gl.png Dom ni ser så svävar den stora.....klumpen Haha, snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixel-man Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Haha, snyggt. Tack Tack men har gort bättre Är de nån som har housetemplate min har försvunnit >.> Redigerad 27 februari, 2006 av Pixel-man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixel-man Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Nytt MEGA-BAD hus kommer här! http://img233.imageshack.us/img233/526/magebad2tl.png men saknar housetemplate!! Snyft~~ Redigerad 27 februari, 2006 av Pixel-man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts