Jump to content

GTACity

Jojje
 Share

Recommended Posts

Se, så mycket vackrare det blev.

Inga dåliga grejer du länkar till, Patrik.

Ser ingen skillnad :">

Men. Hur fan gör du när du lägger till hus, Jojje?

Jag hadde gjort vitt i bland annat ett fönster som man ser i ett fönster. Och i räcket på balkongen. För jag trodde du kopierade/klistrade in bilderna sen la dom dit med "gör färg2 otransparant(?)" saken. Och att du hadde vitt som andra färg. Så att man kunde see igenom det andra fönstret, och räcket. Aja du får fixa det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 803
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ser ingen skillnad :">

Men. Hur fan gör du när du lägger till hus, Jojje?

Jag hadde gjort vitt i bland annat ett fönster som man ser i ett fönster. Och i räcket på balkongen. För jag trodde du kopierade/klistrade in bilderna sen la dom dit med "gör färg2 otransparant(?)" saken. Och att du hadde vitt som andra färg. Så att man kunde see igenom det andra fönstret, och räcket. Aja du får fixa det.

Jag tog bort hörn- strecket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har iofs inte ändrat någonting, utan bara laddat upp precis samma bild (med samma filnamn) som Spam_Snuten.

Som han skrev i sin tidigare post har han tagit bort hörnstrecket. Om du syftar på min post med bilden så editerade jag dit Sianas version men min gamla finns fortfarande som länk i hans quote nedanför.

EDIT: Den gamla versionen

Redigerad av Spam Snuten
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu kommer de ett hus till.....de karnse är lite udda men endå :o

Som ni ser så svävar den stora.....klumpen :)

Och så klart har jag gort ett bad-hus ^^ eller kladdade ner detta på typ 13 min...

Klaga inte! :)

Redigerad av Pixel-man
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, den översta bilden på sidan 1, för mig laddar den skitslött, som om man hade modem, och sen efter en liten stund så kan jag inte se den över huvud taget. Är det bara så för mig?

Mm, försökte visa den manuellt med Firefox och det stog att det var något fel på den. Försökte ladda upp igen och lägga till, men det vart samma.

Skitskumt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor