Spam Snuten Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Eftersom jag suger på pixling så lägger jag upp en Destroyer att ha i vattnet, SNÄÄÄLA? http://img147.imageshack.us/img147/4894/untitled12kr.png Den är inte i rätt vinkel tyvärr. EDIT: Kom på det, men det är ändå en pixel-stad, aight? EDIT 2: Ny sida, 30 sidor. Redigerad 26 februari, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Nej, och det sa han ju att det ej va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Jojje kan du flytta min LAN-Hall till vänster om Ammo. och till höger om kadedralen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixel-man Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Vet nån ett bra upploader prog som man kan andvända?? Skulle va kul om man kunde få upp sina hus också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Eftersom jag suger på pixling så lägger jag upp en Destroyer att ha i vattnet, SNÄÄÄLA? http://img147.imageshack.us/img147/4894/untitled12kr.png Fin båt . Jag tycker också att vi lägger upp den i vattnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Fin båt . Jag tycker också att vi lägger upp den i vattnet Mja, fast den är ju absolut inte i rätt vinkel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Mja, fast den är ju absolut inte i rätt vinkel Efter två sekunders editering i paint.. Längst stranden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Efter två sekunders editering i paint.. Längst stranden? Lol skulle det vara mer rätt vinkel nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Lol skulle det vara mer rätt vinkel nu? Delvis Får bättre platts iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Tycker att om de ska vara en pixelstad ska allt vara pixlat, så isf får vi pixla en båt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Sen om den ska ligga i vattnet (jag antar det...), så bör lite av bottnen inte synas, eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Jo. Sen så borde någon göra någonting liknande det här: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Orka pixla. Jag säger då det. Men okka, ditt projekt tänker jag fullfölja. Men inte fan orkar jag pixla något mer. Tar ni bort mitt hus gör jag knappast något nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Orka pixla. Jag säger då det. Men okka, ditt projekt tänker jag fullfölja. Men inte fan orkar jag pixla något mer. Tar ni bort mitt hus gör jag knappast något nytt. Men det är ju inte ditt hus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Jo. Sen så borde någon göra någonting liknande det här: OMFG!! vem har gjot den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Men det är ju inte ditt hus? Jeeze dude, Henkibojj har väl knappast pixlat sin skapelse heller. Infidels. Måste huset vara egenbyggt? Var fanns den regeln? Pah.... Pah! Redigerad 26 februari, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 OMFG!! vem har gjot den? Vet inte. Men jo den är snygg. Men vi borde inte ta den. Vi borde göra sakerna själva (Iaf. innom gtasajtens gränser). Det är ju trotts allt Gtasajten's pixelstad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Vet inte. Men jo den är snygg. Men vi borde inte ta den. Vi borde göra sakerna själva (Iaf. innom gtasajtens gränser). Det är ju trotts allt Gtasajten's pixelstad. Anar jag en insinuation? Jösses, trodde ni pojkar var skärpta nog att förstå direkt att inte jag pixlat skit'n. -- Får ni sån mans- mens av den, kan jag väl inget göra. Ta bort den då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Anar jag en insinuation? Jösses, trodde ni pojkar var skärpta nog att förstå direkt att inte jag pixlat skit'n. -- Får ni sån mans- mens av den, kan jag väl inget göra. Ta bort den då. Åter igen Men jo den är snygg. Men vi borde inte ta den. Vi borde göra sakerna själva (Iaf. innom gtasajtens gränser). Det är ju trotts allt Gtasajten's pixelstad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Holy... Ghargh. Jag orkar inte tjafsa mer. Här kladdade jag ihop något för att få tyst på dig. Ersätt min byggnad med denna futuristiska skapelse. Ni kan leta tills ni blir blå på google, det är jag som ritat skiten. En sån här skabbig skapelse kan jag inte bo länge i, den är temporär för att få tyst på diverse kreatur. http://img514.imageshack.us/img514/9989/arg1gt.png *L'Editation* Ska tilläggas att med futuristisk menar jag att linjerna ska vara skeva. Redigerad 26 februari, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts