Jump to content

GTACity

Jojje
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 803
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kul att ni tycker den e snygg  ^_^  Men ja...inhängnat område jo de klart den e ju farlig  :D

och vad hände med mina byggnader ingen har ju kommigt upp  :'(

Nej. Bara lite stor :P

Edit. Glömde att lägga upp mitt andra hus ^^

Put me where ever you want.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som jag har längtat till detta ögonblick...Hur som hälst nu kommer United State Building i pixel! OK, OK jag erkänner dom är rätt stora men vore najs om dom kom upp :P

*Biihld*

hoppas ni ska bli nöjda :D

Titta på korsningen mellan dom. Det är tre filer. Det ska bara vara två, herregud, MÅSTE jag säga det 10 gånger eller? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Titta på korsningen mellan dom. Det är tre filer. Det ska bara vara två, herregud, MÅSTE jag säga det 10 gånger eller? ^_^

Är "tre filer" i downtown. Samma sak med andra ord. Ingen skillndad?

Edit. Tjenare tjenare. Ta bort Sianas hus. Eller? Tror ni han lagt upp det på den här sidan? http://usuarios.lycos.es/vrinton/photoalbum2.html

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Edit. Tjenare tjenare. Ta bort Sianas hus. Eller? Tror ni han lagt upp det på den här sidan? http://usuarios.lycos.es/vrinton/photoalbum2.html

Har Siana bedragit oss alla, eller kan det vara så att personen som har lagt upp byggnaden på den där sidan har snott den från en annan plats som Siana lagt upp byggnaden på? :P

*Mystiken tätnar...* ^_^

Redigerad av Spam Snuten
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, undrade just när nån skulle upptäcka det. :shifty: - smileyn var en hint, men ingen verkade förstå det så jag brydde mig inte.

VickeX: Varför skulle huset tas bort? Sen när var man tvungen att göra husen själv? Och ja, jag kan göra pixelart. Jag bara orkade inte pilla ihop ett hus. :">

Var det inte medlemarna på Gtasajten som skulle göra det? En pixelstad för gtasajten med hus andra gjort? Näe.

Men jag börjar bli bra på det här. Tycker jag. Kommer snart med ett hus till.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Svinsnyggt. Men korrekt. Den har inte kommigt upp än...

Jaja. Vi borde bestämma oss vart solen är. Så vi vet åt vilket håll vi ska lägga skuggan.

Mitt tredje och bästa hus. Vad jag tycker själv då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor