Mathias Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/San-siro.png Här får väl jag bo då. Länge sedan jag gjorde den, och storleken jämtemot andra byggnader i "GTACity", den är lagom jämte fot flytplatsen, men inte pizzaståndet osv.. Inte lite ägd jag vat där döh Fan va snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) men inte pizzaståndet osv.. Ja just ja, jag kanske gjorde det lite för stort. När jag tänker efter är det väl fyra dörrar högt ungefär. Redigerad 25 februari, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Vad är det för font på "Jag bor i Gtacity" knapparna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/San-siro.png Här får väl jag bo då. Länge sedan jag gjorde den, och storleken jämtemot andra byggnader i "GTACity", den är lagom jämtemot flygplatsen, men inte pizzaståndet osv.. Fan va snygg! Får...jag...spela...lite fotboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/San-siro.png Här får väl jag bo då. Länge sedan jag gjorde den, och storleken jämtemot andra byggnader i "GTACity", den är lagom jämtemot flygplatsen, men inte pizzaståndet osv.. Snygt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Äsch, jag ska inte göra nå' hus, har inte tid för det, DEN FÖRSTA SOM QOUTAR DENNA POST FÅR MIN TOMT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) Äsch, jag ska inte göra nå' hus, har inte tid för det, DEN FÖRSTA SOM QOUTAR DENNA POST FÅR MIN TOMT!!! JAG Edit: Byt plats med "reserverat -nighthawk-" Redigerad 25 februari, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Gör en miniatyrversion av Owl Farm åt mig så är ni bussiga. [En ranch i Klippiga Bergen, typ...] Knivigt uppdrag, visst, men oj vad med coolnesspoäng ni får. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Gör en miniatyrversion av Owl Farm åt mig så är ni bussiga. [En ranch i Klippiga Bergen, typ...] Knivigt uppdrag, visst, men oj vad med coolnesspoäng ni får. Hur ser den ut då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) Staden i övrigt känns ganska tom. Vi borde fixa bilar,fotgängare,soptunor,skräp (haha) m.m. Allt som finns I städer? Sen, GTA City..? Crimes.. Edit: Landsbygd? Redigerad 25 februari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Gör en miniatyrversion av Owl Farm åt mig så är ni bussiga. [En ranch i Klippiga Bergen, typ...] Knivigt uppdrag, visst, men oj vad med coolnesspoäng ni får. Om du ger mig en bild så kan jag försöka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) Asså, vart har Jojje tagit vägen? (det är väl han som håller i detta?) edit:Crice, kan ta mig an det om du berättar hur det ser ut och hur du vill ha det. Redigerad 25 februari, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Asså, vart har Jojje tagit vägen? (det är väl han som håller i detta?) edit:Crice, kan ta mig an det om du berättar hur det ser ut och hur du vill ha det. Ja, det är han som håller i det. Hoppas han kommer snart, det behövs ju uppdateras asmkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Asså, vart har Jojje tagit vägen? (det är väl han som håller i detta?) Precis? Han är ju aktiv men han pallar nog inte vara här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Håller med dig där Night. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) Fotbolls FFS Lägg denna i seaside. Damn glömde att den stora gjordes. Ta denna som en tränings anläggning. Redigerad 25 februari, 2006 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Fotbolls FFS Lägg denna i seaside. Damn glömde att den stora gjordes. Ta denna som en tränings anläggning. Du skojar med oss va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Fotbolls FFS Lägg denna i seaside. Damn glömde att den stora gjordes. Ta denna som en tränings anläggning. Vad är det röda i mitten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Varför skulle han? Den är ju mycket snyggare än min i alla fall. Orka vilja bli motbevisad. Jag instämmer. Mohah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts