oscarw_89 Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Lägg RE:Enter Incorporated Skrapan så att man ser hela huset i downtown. Och "galerian" brevid star wars grejen på seaside. Kan du inte fixa en till del, typ GTA City Centrum och GTA C förort http://img240.imageshack.us/img240/4445/city7el.png EDIT: Uppdate Redigerad 23 februari, 2006 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Bara jag som inte tycker att star wars grejen ser pixlad ut? Redigerad 23 februari, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Kanske vi ska iallafall ha ett Gtasajten-kontor där hultan och alla mods sitter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Nehe du, det ska det inte! Den blåa kanten täcker över den delen, det måste du hålla med mig om? Varför skulle den göra det? Den blåa kanten pekar uppåt, den gröna och den röda pekar inåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Vad tycks om min spårvagn:: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Vad tycks om min spårvagn:: Omg coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Vad tycks om min spårvagn:: Lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Varför skulle den göra det? Den blåa kanten pekar uppåt, den gröna och den röda pekar inåt. Nu förstår jag inte riktigt vad du menar, men den blåa "plattan" ligger ju uppepå de gröna och röda, allså borde man inte se det området som jag markerade innan. EDIT: Ojsan, nu förstår jag hur han har ritat det, jag såg det på ett annan sätt, alltså så att t.ex. det blåa var en platt "platta" som låg ovan på de andra "plattorna", alltså inte att de var 3-dimensionella. Fel av mig Redigerad 23 februari, 2006 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Nighthawk, blir du någonsin klar med ditt hus ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Jag orkar inte göra något hus. Finns det inget hotell eller något som man kan få bo på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Jag orkar inte göra något hus. Finns det inget hotell eller något som man kan få bo på? Titta på bildena Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Vad tycks om min spårvagn:: Synd bara att den försvinner ut i ingenstans... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) Lägg det mellan Wal-Mart och godisfabriken i Downtown. Edit: Vänta ett tag, glömde sätta en väg till dörren. Edit: Så det blir bra, har inte tid med någon perfekt väg. Måste sticka nu. Edit: Förbättrade den igen förresten. http://img135.imageshack.us/img135/2489/dollarstorepixel6ow.png Redigerad 24 februari, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Ojoj, det verkar som att Jojje har en del att fixa. Har han gått under jord, månne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 JAK LIVES I GTACITY! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Vad tycks om min spårvagn:: Tror tyvärr inte att animationen går att lägga in. Och spårvagnen försvinner ju bara. Du kunde gjort en som åkte runt istället. Heho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) Edit: Det blev lite väl stort. Redigerad 25 februari, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Ska det inte uppdateras snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Ska det inte uppdateras snart? Nej, Jojje har dött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts