Bobbo Viking Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Mm, det brukar dom va Inte målstolparna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Hej. Här kommer att högbevakat område som blivit övertaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Hej. Här kommer att högbevakat område som blivit övertaget. Fint med ett stängsel mitt i vägen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Hej. Här kommer att högbevakat område som blivit övertaget. Du har ju kapat av staketet längst upp. Trevlig övervakning förresten. Högtalare och ett staket. Hoho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Fint med ett stängsel mitt i vägen? Militärtområde. Detta innebär att man inte får åka där! @Siana, det har jag inte tänkt på. Mallen tog slut där så jag slutade där ! Redigerad 23 februari, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Inte målstolparna. Målstolparna är högre än vanliga dörrar jo, det finns inte så många fler stolpar på en fotbollsplan. Han som gjorde fotbollsplanen @ du glömde halvcirklarna på straffområdena, plus mittcirkeln ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Målstolparna är högre än vanliga dörrar jo, det finns inte så många fler stolpar på en fotbollsplan. Han som gjorde fotbollsplanen @ du glömde halvcirklarna på straffområdena, plus mittcirkeln ? Glömde och glömde, det va svårt att de att se runda ut så jag sket i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Glömde och glömde, det va svårt att de att se runda ut så jag sket i det. Haha ok ^^, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Siana. Modifierad version med helt stängsel och vakt-torn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Väldigt snyggt. Downtown antar jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Väldigt snyggt. Downtown antar jag? Mitt? I alla fall, det ska vara i downtown. Har en till update! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Mitt? I alla fall, det ska vara i downtown. Har en till update! Jaa ditt. du borde göra den 2 rutor och ha helikopterplatta+garage typ Redigerad 23 februari, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Jaa ditt. du borde göra den 2 rutor och a helikopterplatta+garage typ Kan kolla på det. Ska ev. använda fyra plattor och göra fyra torn där det ska sitta sniperskyttar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Kan kolla på det. Ska ev. använda fyra plattor och göra fyra torn där det ska sitta sniperskyttar. Var det inte övergivet för en stund sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Var det inte övergivet för en stund sen Övertaget...inte övergivet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Var det inte övergivet för en stund sen Nej det var Övertaget EDIT: Damn you Qouad Redigerad 23 februari, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Nej det var Övertaget EDIT: Damn you Qouad Hehe. Någon som har tips på något kul man kan göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Hehe. Någon som har tips på något kul man kan göra? En hamn kanske.. eller jag vet! Ett palats till Hultan.. Typ kungapalats eftersom han är kung på Gtasajten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Hehe. Någon som har tips på något kul man kan göra? Gör ett sjukhus, brandstation, taxibolag mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Hehe. Någon som har tips på något kul man kan göra? En katedral till okka. Jag har sagt att jag ska göra det men jag orkar inte :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts