iweX Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Sätt mitt Bulldozer HQ nånstans där det finns plats.. (och akta er så att jag inte river era hus) Gärna så den inte skymmer andar tomter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Det börjar bli ont om plats nu, du kanske skulle kunna göra ett nytt område snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Det börjar bli ont om plats nu, du kanske skulle kunna göra ett nytt område snart. Gör gärna HELA stads-grunden på en yta av 1024 x 768 pixlar så att jag och även många andra kan använda det som skrivbordsbakgrund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Gör gärna HELA stads-grunden på en yta av 1024 x 768 pixlar så att jag och även många andra kan använda det som skrivbordsbakgrund. Ja då blire snygggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Men för helvete! Du får gärna meddela mig innan du använder min template Jojje. Jag besöker inte GTAsajten så ofta längre, men skicka ett mejl eller vad som helst och be om tillåtelse, suck.. Jaja, då vet vi att det é du som gjort templaten. Duktig pojke, ingen bryr sig, tack och adjö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Jaja, då vet vi att det é du som gjort templaten. Duktig pojke, ingen bryr sig, tack och adjö. Det är nog inte en fråga om att få credits för att han har gjort den... Det är nog mest principen att man ska fråga innan man använder nån annans saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Det är nog inte en fråga om att få credits för att han har gjort den... Det är nog mest principen att man ska fråga innan man använder nån annans saker. Tror du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Tror du det? Ja, annars hade jag inte lagt mig i diskussionen Jag hade själv inte blivit så sur över att inte få credits, jag skulle bara störa mig på principen om det hade gällt mig... Aja, ontopic nu. Jag gör eventuellt en byggnad eller nåt senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Jag gjorde mig en extremt urtråkig parkeringsplats till Downtown. http://img158.imageshack.us/img158/8816/extremttrkigparkeringspla3ct.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) (Komiskt förresten att de är felaktigt ihopsatta, och en del andra fel..) Jo... Märkte det också... BTW: Jag letade efter dina GTApixel-städer och såhär ska det se ut. Redigerad 22 februari, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Jo... Märkte det också... BTW: Jag letade efter dina GTApixel-städer och såhär ska det se ut. Ah, nostalgi Fast jag var iofs endast aktiv i Westside-tråden Den stora templaten som används nu har ju många fler filer än vad som är tänkt, dessutom sitter de ojämt, som Dusse sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Gjorde Ammu-Nation http://img104.imageshack.us/img104/7893/ammu4ah.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Är det nån som är fin på att pixla bilar? isåfall har jag ett eventuellt Hummer H2-projekt som någon kan utföra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) Här är min Men jag har inte kvar photoshop! Redigerad 22 februari, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Här är min Men jag har inte kvar photoshop! OMG! the master! ..fast du är rätt bra egentligen, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 OMG! the master! ..fast du är rätt bra egentligen, va? Nja, inte på att pixla. Skaffade nyss Photoshop så lägger snart upp en ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) Jag skiter fullständigt i att någon vet att det är jag som gjort templaten. Det handlar om att jag inte tycker om att folk tar något jag har gjort och använder det utan att fråga. Hade han frågat innan, ja, då hade jag sagt ja och inte brytt mig mer. Men när man bara tar den och använder den, klart som fan att jag blir sur. Inget konstigt med det. (Komiskt förresten att de är felaktigt ihopsatta, och en del andra fel..) Fint, du tjuvade Fredricos ord och satte ihop en egen liten ramsa. Fy skäms och hela köret. GRIM: Najs! Redigerad 22 februari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 http://files.upl.silentwhisper.net/upload3/housesadewrewri.png Mitt nya hus... Det MÅSTE komma med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts