Mathias Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) En kebab-kiosk till mig, månne? Jag skulle kunna bjuda på gratis kebabtallrik under inflyttningsdagarna! http://img147.imageshack.us/img147/2594/kebab8tm.png hehe Version 2 http://img492.imageshack.us/img492/6291/kebab26ep.png Redigerad 20 februari, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Naw, bredvid mig Joo, ville ha "prydliga grannar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Här kommer en scen till dom stora konserten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 EDIT: Downtown är mer som Industriområde. Vi ska bara flytta dit med bostäder om det blir fullt i Seaside. Saay Whaat!? Sa inte jag att jag ville ha mitt place i stans mest respektfulla kvarter?? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 "Badhus" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Imorgon ska jag göra e Kebab-bar, som Kebab ska få. Håller på med en skyskrapa, den är nästan klar. Fortsätter imorgon Aww, vad snällt Jag väntar med högsta förväntan. @Quad: De var fina, men jag tror jag väntar in Archemrmrmrmas kebabhak Jag reserverar denna plats! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 21 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) Jag reserverar denna plats! Den var redan upptagen Redigerad 21 februari, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Synd att ni inte gör i "rätt" perspektiv.:"> Här e några gamla som jag har gjort: Konverterings daggs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) Konverterings daggs. Härligt! Dina är ju riktigt snygga, speciellt gallerian. Redigerad 21 februari, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 21 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Gör Vinewood skylten, fast med GTACity. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Mitt hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Mitt hem. Det är ju bra att inte left pekar mot höger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Ey, dissar ni min zeppelinare? Jag svär jag kan karate, så passa er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) Kul att få dessa tomrer Btw; GTACity Airport v2.0 kommer eventuellt imorgon. Namnet är inte 100% fastställd men rykten säger att den kommer heta Downtown Airport... Nu fick jag till det va?! =P Redigerad 21 februari, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) Mm jättekul, fast man ser ju lite i kanten av dom.. EDIT: V 1.1 av H.M Building är klar, tog bort "HM" på taket och satte dit stora på byggnaden. PS. Fönstret på H:et har inte ni med att göra, det är min privata bostad. DS. Redigerad 21 februari, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) E det inte något fel på "hoppsättningen" av alla temperatesarna!? Reserverar någonstans där det finns två lediga plattser. den andra i "nordost". EDIT: Ett hus som jag redan hadde till dena temperate: Redigerad 21 februari, 2006 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Reserverar templaten till höger om den stora scenen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Nån som kan bygga en lan hall åt mig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) Kebab's Kebab är klart! Jag kan finslipa det lite, men har inga ideer på hur Men, om du vill kan du använda dehär... Bokstäverna blev lite snea. Hoppas att ett kebabhak har dom här färgerna ... http://files.upl.silentwhisper.net/upload6/Kebabs_Kebab.PNG Edit: Såg just att haket ser ut som en träkloss... Redigerad 21 februari, 2006 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Jag är inte direkt den bästa på pixelart. Men jag tog mig friheten att göra en liten bostad. http://files.upl.silentwhisper.net/upload9/VickeX--s_house_so_far.PNG Till höger om stora scenen tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts