xstreem Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Gjorde en liten ö... http://img88.imageshack.us/img88/981/en8dt.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Alltså det går inte att lägga upp PNG-bilder? Blir så kvalite då man lägger upp JPG. Aja, mitt första hus någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 20 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Lite gammal template kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Alltså det går inte att lägga upp PNG-bilder? Blir så kvalite då man lägger upp JPG. Aja, mitt första hus någonsin. Ta dig då 3 sekunder extra tid för att ladda upp på imageshack? Redigerad 20 februari, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Alltså det går inte att lägga upp PNG-bilder? Blir så kvalite då man lägger upp JPG. Aja, mitt första hus någonsin. Lägg upp dom på imageshack eller vad som helst. *edit* Fixade stavfel, svårt att skriva med filmruta över halva inläggssidan. Redigerad 20 februari, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Jojje, får inte min godisfabrik och mitt hotell vara med? :'( Lägger upp dom igen om du missat dom... http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/Fint_Hotell.PNG http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/Godisfabrik.PNG Redigerad 20 februari, 2006 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Jag har en plan Den får ni ta del av senare i kväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Får väl lägga upp det på image hack då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Får väl lägga upp det på image hack då. Ändra templatet först, du har den gamla och felaktiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Får väl lägga upp det på image hack då. Imageshack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Gjorde Joakim von Ankas pengabinge. Den är ju inte på Tomtebacken, men orka. http://img482.imageshack.us/img482/5292/moneybin0ua.png Lägg den i strand-området, men en bit från stranden. Men den ska helst vara omringad av hus ändå. Redigerad 20 februari, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Snygg pengabinge Jag gillar pengabingen Edit: Snälla, får jag bo där? Redigerad 20 februari, 2006 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Visst, du får vara fröken Näbblunds sekreterare. Här blir bra förresten: http://img420.imageshack.us/img420/2650/harblirbra2tl.jpg Redigerad 20 februari, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Tack Curinir Jag är duktig som sekreterare, kan jag lova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Jag håller på att fixa ett till hus nu. Någon som skulle vilja flytta in, som inte har ork att bygga ett eget crib, yo? Kan du göra ett te mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Chillis hus! X:et betyder att du hyr det av mig! Och du måste betala fet hyra för att bo där! 50 öre i månaden!!!! http://img68.imageshack.us/img68/9512/chillihouza5zd.png Tack så mycket Du kan komma över till mitt nya hus på fika sen när damerna spelar sin hockey Edit:Jojje: Kan du flytta mitt hus till den gammla platsen jag hadde vid stranden, där den stora pappkartongen står just nu, och ta bort den och sätta mitt hus där Redigerad 20 februari, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Kan ingen göra ett tillfälligt hus till mig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Kan ingen göra ett tillfälligt hus till mig ? Du kan få min pappkartong Jojje: om han vill ha min kartong kan du bara byta plats på kratongen och mitt nya hus Redigerad 20 februari, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 20 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Har löst fallet med De Försvunna Husen nu. OCH NU FÖR NÅGOT HELT ANNORLUNDA! If you have been affected by any of the issues raised in tonights program, you may like to know that a special helpline has been set up. I think it's 0 something. And then some other numbers. And then maybe a 7 in there somewhere. If thats any help. Good chy. EDIT: Downtown är mer som Industriområde. Vi ska bara flytta dit med bostäder om det blir fullt i Seaside. Redigerad 20 februari, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Tack så mycket! Funderar på att pixla något mer, men vet inte vad... En kebab-kiosk till mig, månne? Jag skulle kunna bjuda på gratis kebabtallrik under inflyttningsdagarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts