Gof Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Får man beställa ett hus? En trerums etagevåning med utsikt över stranden tack! Kan ni ju hålla på med om ni inte har nåt att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Får man beställa ett hus? En trerums etagevåning med utsikt över stranden tack! Kan ni ju hålla på med om ni inte har nåt att göra Är jag efterbliven? Vad är en etagevåning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Är jag efterbliven? Vad är en etagevåning? En takvåning skulle jag tro... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Gjorde ett säpo hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 20 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Lite halv kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Lite halv kanske? Vet inte hur man gör större ruta men undra om det här går att göra om till sketchup och lägga in i SA ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) http://img126.imageshack.us/img126/9086/qouadslya1hb.png mitt första pixel hus använde photoshop men det är ändå "pixlat" med pencil tool. Sätt mig där jag får plats XD Redigerad 20 februari, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Vet inte hur man gör större ruta Det gör väl inget? Bara att slänga upp längst uppe, där bara halva rutan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Nu kommer ett till hotell, man kan aldrig få för många http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/Fint_Hotell.PNG Det heter Fint Hotell, men är väldigt billigt att bo på Redigerad 20 februari, 2006 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Hade tråkigt och gjorde denna till Sikorka... Vet inte om han vill använda den... Men men! Här har du iallafall! Nu ska jag gå och kolla på Zoolander sen ska jag sova! Natti! http://img133.imageshack.us/img133/5848/grop7ur.png Eh, kanske blev dubbel post?.. Edit: Yes, det vart inte så. -- Lägg in xstreems bild istället för min tack. Redigerad 20 februari, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Byt ut mitt hus mot...... http://img48.imageshack.us/img48/1663/mjolk2ze.png Redigerad 20 februari, 2006 av Tossie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Har gjort en flygplats till Seaside nu. Take it or Leave it. EDIT: SSA står såklart för SeaSide Airport. Redigerad 20 februari, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Gjort min skrapa nu! Första gången någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Gjort min skrapa nu! Första gången någonsin. Niice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Gjort min skrapa nu! Första gången någonsin. Riktigt snygg för att vara första. EDIT: Såg inte att det stog någonsin. :"> Redigerad 20 februari, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 *Skryt und skryt* Ai, mannen, mina stuffs är också first-time-around-shit. I've never pixlat förut, ya know. *Skryt und skryt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 *Skryt und skryt* Ai, mannen, mina stuffs är också first-time-around-shit. I've never pixlat förut, ya know. *Skryt und skryt* Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 I've never pixlat förut, ya know. * Inte jag heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Har gjort en flygplats till Seaside nu. Take it or Leave it. EDIT: SSA står såklart för SeaSide Airport. Fan va fin. tror jag ska göra en 2.0 version av min flygplats. ska döpas om till Downtown airport. Men det blir nog nästa vecka. Wiie.. Nu kan ju DT:arna och City borna hälsa på varandra lite bättre. Redigerad 20 februari, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Fan va fin. tror jag ska göra en 2.0 version av min flygplats. ska döpas om till Downtown airport. Men det blir nog nästa vecka. Wiie.. Nu kan ju DT:arna och City borna hälsa på varandra lite bättre. Tack, och lycka till med v 2.0 . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts