rabarben Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Här har du, rabarbern! http://img70.imageshack.us/img70/2486/rabarberfarm5tu.png Yey! Xstreem får vara med i min signatur! Xstreem er snel ren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Nu har jag gjort en godisfabrik Jag bjuder alla på 2 kilo godis http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/Godisfabrik.PNG Kolla adressen till godisfabriken... tror att "PNG" ska vara "png". Jag hade skrivit "JPG" när det skulle vara "jpg", och då funkade det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) Mitt laboratorium med ny gräsmatta ^^ (placera var du tycker den passar) http://img384.imageshack.us/img384/3901/housetemplate7yi2nu.png Redigerad 19 februari, 2006 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Hur gör jag om jag kommer i uppkanten av bilden, och inte kan fortsätta högre ? Hur gör jag kanten högre i photoshop utan att göra hela bilden större ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) Hur gör jag om jag kommer i uppkanten av bilden, och inte kan fortsätta högre ? Hur gör jag kanten högre i photoshop utan att göra hela bilden större ? Om du ska fortsätta rita uppåt, måste du göra bilden större. Edit: Ingen riktig stad utan Wal*Mart. Redigerad 19 februari, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 @Kalan: Feedback: Sjuukt jaevla snygg!!! Tack så mycket! Funderar på att pixla något mer, men vet inte vad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) Om du ska fortsätta rita uppåt, måste du göra bilden större. Haha, snälla, haha. Jag undrade ju hur jag gör bilden större, det är klart jag förstår att jag måste göra den större. Men i photoshop kan man inte bara ta tag och dra för att göra den större. Och när jag går in i bild > bildstorlek, och gör den större så blir hela bilden större, alltså huset och det också. Edit :Äsch, strunta i det, jag hittade själv efter en stunds letande. Edit 2 : Förlåt L_Voll om du tog åt mig av mitt skrattande som jag skrev, men jag var mitt uppe i en stor frustration när jag skrev, och det blev så. Så förlåt mig om du tog åt dig. Redigerad 19 februari, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Hade tråkigt och gjorde denna till Sikorka... Vet inte om han vill använda den... Men men! Här har du iallafall! Nu ska jag gå och kolla på Zoolander sen ska jag sova! Natti! http://img133.imageshack.us/img133/5848/grop7ur.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 MIN FÖRSTA BRA ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 MIN FÖRSTA BRA ;D Din första bra? Jag hade för mig att du var bra på att pixla och aktiv i de gamla pixelcity trådarna här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Nån som har kvar bilder från dom gamla? Minns alla timmar jag lagt på olika templates.. Men har tappat stinget.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Tjoho, då var mitt första pixelhus ever färdigt. Eller färdigt och färdigt, huset är klart, sedan ska dekorationer tillkomma. Men under tiden så kan du lägga in den här. Enda kravet är att jag ska ha strandutsikt, sedan får du placera mig vart som helst ^^ Edit : Glömma bilden for the win. Redigerad 20 februari, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Tjoho, då var mitt första pixelhus ever färdigt. Eller färdigt och färdigt, huset är klart, sedan ska dekorationer tillkomma. Men under tiden så kan du lägga in den här. Enda kravet är att jag ska ha strandutsikt, sedan får du placera mig vart som helst ^^ Edit : Glömma bilden for the win. Snyggt, speciellt för att vara din första. Redigerad 20 februari, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Vilket program använder ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Vilket program använder ni? Jag avänder PhotoShop men man kan göra pixelhus i vilket bildbehandlingsprogram som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Vilket program använder ni? Tro det eller ej, men Paint är bäst, det har allt som behövs. Onödigt att starta upp Photoshop bara för sånt här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Tro det eller ej, men Paint är bäst, det har allt som behövs. Onödigt att starta upp Photoshop bara för sånt här. Eller inte du. Gör en genomskinlig glasruta i Paint då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Jag håller på att fixa ett till hus nu. Någon som skulle vilja flytta in, som inte har ork att bygga ett eget crib, yo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Gjorde ett hem för minst 10 hemlösa! http://img74.imageshack.us/img74/570/hemlsashem3vc.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Gjorde ett hem för minst 10 hemlösa! http://img74.imageshack.us/img74/570/hemlsashem3vc.png Xstreem er en snel ren mot dom hemlösa On någon vill så kan dom komma till mig och få rabarber paj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts