Gof Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Cykelhjlämslagenuppirövenochblandamedkletigdiarrébajs! Cyklar utan hjälm, Fildelar ganska grovt är allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Det finns väl ingen som aldrig har gjort något mer eller mindre olagligt? Typ, kastar skräp på marken, busringningar, genat över andras marker osv. Småsaker, men ändå inte tillåtet. Jag gör något olagligt dagligen , och jag åker inte fast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Nej. Inte vad jag kan komma ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Nej, men det får därimot målsman för den personen. Men det är väl bara om dom är där just det tillfället? Annars tror jag inte någon polis orkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Självklart , har hänt rätt många gånger men har aldrig åkt fast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Jo, tagit självmord några gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Jo, tagit självmord några gånger. Är det inte i någon stat i Amerika som de har/hade dödsstraff på självmord/självmordsförsök ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 *Cyklat utan att hålla i styret Olagligt? Brukar typ alltid cykla så. Det åkte förbi en snutbil en gång och den gjorde inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Är det inte i någon stat i Amerika som de har/hade dödsstraff på självmord/självmordsförsök ? Självmordsförsök isånnafall, hade varit nice om dem hade det på självmord. Vote: Ja, kom undan Mest småsaker vad jag kan minnas Redigerad 20 februari, 2006 av Yukiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Olagligt? Brukar typ alltid cykla så. Det åkte förbi en snutbil en gång och den gjorde inget. Yepp, det är det. 600:- i böter om jag inte minns fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Självmordsförsök isånnafall, hade varit nice om dem hade det på självmord. Vote: Ja, kom undan Mest småsaker vad jag kan minnas Nej, det var även på självmord, misslyckades man självmordet så blev det dödsstraff. Jag tyckte också att det var lustigt, men tänk på vilken värld vi lever i igentligen. Antingen så har dem det eller så hade dem det, kommer inte ihåg, kommer helle rinte ihåg vart det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts